Απρόσμενη πτώση, κόντρα στις προσδοκίες της αγοράς για άνοδο, σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία τον Ιούλιο, καθώς η αύξηση των τιμών περιορίζει το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.
Οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 1,6% τον Ιούλιο, σε μηνιαία βάση, μετά από μια επί τα βελτίω αναθεωρημένη άνοδο 1,2% τον Μάιο. Οι αναλυτές προέβλεπαν αύξηση 0,2%.
Μια γενική αύξηση των τιμών επιβαρύνει το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών και μειώνει τις δαπάνες σε γενικές γραμμές. Οι πωλήσεις τροφίμων μειώθηκαν κατά 1,6% και των μη τροφίμων 3,3%.
Συγκεκριμένα:
- κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, είδη ένδυσης, παπούτσια και δέρμα (-5,4%),
- παραγγελίες μέσω διαδικτύου και αλληλογραφίας (-3,8%).
Σε ετήσια βάση οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 8,8%, η μεγαλύτερη πτώση από τότε που ξεκίνησε η σειρά το 1994.