Αντιμέτωπη με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από το TikTok και τους ισχυρούς αντίθετους οικονομικούς ανέμους, η μητρική του Facebook, Meta Platforms, ανακοίνωσε για πρώτη φορά στην ιστορία της μείωση εσόδων, για το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Λόγω της μείωσης των διαφημιστικών εσόδων κατά 430 εκατομμύρια δολάρια, τα έσοδα της Meta μειώθηκαν κατά 1% στα 28,8 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 29,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων το ίδιο τρίμηνο πριν από ένα χρόνο.
«Φαίνεται ότι έχουμε εισέλθει σε μια οικονομική ύφεση που θα έχει ευρύ αντίκτυπο στην επιχείρηση ψηφιακής διαφήμισης»,
δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg σε μια κλήση κερδών την Τετάρτη.
«Είναι πάντα δύσκολο να προβλέψεις πόσο βαθύς ή πόσο μεγάλος θα είναι αυτοί οι κύκλοι, αλλά θα έλεγα ότι η κατάσταση φαίνεται χειρότερη από ό,τι πριν από ένα τρίμηνο.
Ως απάντηση στην κάμψη των εσόδων, ο Zuckerberg ανακοίνωσε την απόσυρση ορισμένων επενδύσεων και την επιβράδυνση των προσλήψεων.
«Αυτή είναι μια περίοδος που απαιτεί περισσότερη ένταση και περιμένω να κάνουμε περισσότερα με λιγότερους πόρους», είπε.
Οι προκλήσεις
Μία από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Meta είναι η συνεχιζόμενη μετάβαση σε περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής ή Reels, ως απάντηση στην αυξανόμενη δημοτικότητα του TikTok. Και ενώ η χρήση των Reels αυξάνεται γρήγορα, αυτό στην πραγματικότητα βλάπτει την αύξηση των εσόδων, καθώς αποσπά την προσοχή από τις ιστορίες ή τη ροή ειδήσεων, τα οποία φέρνουν ευκολότερα έσοδα.
Παρά τις μελλοντικές προκλήσεις, ο Zuckerberg παραμένει προσεκτικά αισιόδοξος για το μέλλον.
«Οι προηγούμενες περίοδοι προκλήσεων ήταν μετασχηματιστικές για την εταιρεία μας και μας βοήθησαν να αναπτύξουμε την επόμενη γενιά ηγετών μας. Περιμένω ότι αυτή η περίοδος δεν θα είναι διαφορετική. Αναμένω ότι θα βρούμε έναν τρόπο να συνεχίσουμε να επενδύουμε στους τομείς κορυφαίας προτεραιότητάς μας και πιστεύω ότι θα περάσουμε αυτήν την περίοδο ως ισχυρότερος και πιο πειθαρχημένος οργανισμός” δήλωσε επίσης.
You will find more infographics at Statista