Έχοντας μια εντυπωσιακή πορεία τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας στη 2η θέση στην αχανή αγορά της Κίνας στον τομέα των smartphone και στην 4η παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του 2022, η εταιρία Oppo έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά πρόσφατα, φιλοδοξώντας να διεκδικήσει αμέσως σημαντικά μερίδια αγοράς.
Η κινεζική εταιρεία ήρθε στην Ελλάδα με τα «βαριά» χαρτιά της, τα τελευταίας τεχνολογίας μοντέλα, φιλοδοξώντας να διεκδικήσει αμέσως σημαντικό μερίδιο σε μια αγορά πολύ δυναμική που παρά τον όποιο κορεσμό της, διατηρεί ισχυρές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, καθώς είναι μια αγορά που πάνω της αντανακλώνται οι πλέον σύγχρονες εξελίξεις της υψηλής τεχνολογίας.
Παράλληλα, στοχεύει να καταστήσει την Ελλάδα κεντρικό έδρα για την επέκτασή της στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2004 και μέσα σ’ αυτά τα 18 χρόνια έχει φτάσει να είναι ο δεύτερος παίκτης στην Κίνα, έχοντας πλέον παρουσία σε 50 χώρες, με περισσότερους από 40.000 εργαζόμενους, έχοντας περίπου 450 εκατ. ευρώ χρήστες των συσκευών της, ενώ τα προϊόντα της διατίθενται σε περισσότερα από 280.000 σημεία λιανικής παγκοσμίως.
Τα στοιχεία ανάπτυξης και το εν γένει αποτύπωμα της εταιρείας είναι εντυπωσιακό: Έως τον Σεπτέμβριο του 2021, η Oppo είχε καταθέσει πάνω από 73.000 αιτήσεις για πατέντες και είχε στην κατοχή της περισσότερες από 33.000 πατέντες σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με τον World Intellectual Property Organization (WIPO), η Oppo είναι μία από τις έξι κορυφαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως, όσον αφορά στην κατάθεση αιτήσεων για πατέντες.
Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς η εταιρεία παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ιδίως στη μεσαία και την υψηλή κατηγορία συσκευών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker της International Data Corporation (IDC) για το πρώτο τρίμηνο του έτους και σε διεθνές επίπεδο, η Samsung διέθετε μερίδιο 23,4%, η Apple 18,0% και οι Xiaomi, Oppo και vivo 12,7%, 8,7% και 8,1% αντίστοιχα.
Η κινεζική εταιρεία τοποθετεί την Ελλάδα στο επίκεντρο, ανοίγοντας γραφείο όπου θα αποτελέσει και την κεντρική έδρα για την επέκτασή της σε χώρες όπως Κροατία, Σλοβενία, Κύπρος, Σερβία, Βουλγαρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Αλβανία, Κόσσοβο και Β. Μακεδονία.
Όπως τονίζει ο Γενικός Διευθυντής της Oppo για την Ελλάδα και την περιοχή των Βαλκανίων Mars Cui, «έχοντας αποδείξει ότι μπορούμε να μετατρέπουμε καινοτόμες ιδέες σε προϊόντα, εκτιμούμε ότι η Ελλάδα θα εξελιχθεί σε μία σημαντική αγορά για την Oppo».
Τα premium και η ναυαρχίδα
Η Oppo λάνσαρε στην ελληνική αγορά το Reno7 Lite 5G (με κορυφαία χαρακτηριστικά όσον αφορά στην κάμερα στην τιμή των 399 ευρώ, το A96, που προσφέρει αξιοπιστία και υψηλή ποιότητα στα 299 ευρώ και τη «ναυαρχίδα» το αναδιπλούμενο smartphone Find X5 Pro με εντυπωσιακές δυνατότητες λήψης video και προτεινόμενη τιμή λιανικής τα 1.299 ευρώ.
Επιπλέον, λανσάρει στην ελληνική αγορά και wireless ακουστικά, τα οποία διατίθενται στην τιμή των 89 ευρώ και 59 ευρώ. Πλέον τα προϊόντα της να είναι διαθέσιμα σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως Κωτσόβολο, Πλαίσιο, Public, Media Markt, Γερμανό, Electro Net, Euronics, Welcom Stores, You.gr, και στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Cosmote, Vodafone, Nova-Wind) μέσω του διανομέα Smart for All.
Παράλληλα η κινεζική εταιρεία έχει στραμμένο το βλέμμα της και στο ελληνικό ταλέντο προκειμένου να αναπτυχθεί το brand, με τον Mars Cui να αναφέρει ότι «δεσμευόμαστε να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα, προκειμένου να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε το brand μας. Η διάθεση ενός αρκετά διευρυμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων και οι στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους και αλυσίδες λιανικής διασφαλίζουν ότι θα παρουσιάσουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης».