Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος της GfK στη Γερμανία έφτασε στο -26 τον Ιούνιο του 2022, βελτιούμενος οριακά από το χαμηλό ρεκόρ των -26,6 τον Μάιο.
Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις της αγοράς. Τόσο οι οικονομικές (-9,3 έναντι -16,4) όσο και οι προσδοκίες για το εισόδημα (-23,7 έναντι -31,1) παρουσίασαν μέτρια κέρδη, ενώ η τάση για αγορά παρουσίασε μικρή μεταβολή (-11,1 έναντι -10,6).
Παρά τη μικρή άνοδο τον Ιούνιο, το καταναλωτικό κλίμα εξακολουθεί να βρίσκεται σε ιστορικό χαμηλό. «Παρά την περαιτέρω χαλάρωση των περιορισμών που σχετίζονται με τον κορονοϊό, ο πόλεμος στην Ουκρανία και κυρίως ο υψηλός πληθωρισμός επιβαρύνουν πολύ το καταναλωτικό κλίμα», δήλωσε ο Rolf Bürkl, ειδικός καταναλωτών της GfK.