Πτώση για δεύτερο συνεχή μήνα και μάλιστα μεγαλύτερη των προβέψεων σημείωσε το καταναλωτικό κλίμα στις ΗΠΑ, ένδειξη των συνεπειών του υψηλού πληθωρισμού.
Το καταναλωτικό κλίμα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν για τις ΗΠΑ μειώθηκε ραγδαία για δεύτερο συνεχόμενο μήνα στο 61,7 τον Φεβρουάριο του 2022, υποχωρώντας στο χαμηλότερο σημείο από τον Οκτώβριο του 2011(!) και πολύ κάτω από τις προβλέψεις της αγοράς για 67,5, σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις.
Οι πρόσφατες μειώσεις οφείλονται στην αποδυνάμωση των προσωπικών οικονομικών προοπτικών, κυρίως λόγω της αύξησης του πληθωρισμού,
λιγότερη εμπιστοσύνη στις οικονομικές πολιτικές της κυβέρνησης και οι λιγότερο ευνοϊκές μακροπρόθεσμες οικονομικές προοπτικές σε μια δεκαετία.
Ο υποδείκτης τρεχουσών οικονομικών συνθηκών υποχώρησε στο 68,5, το χαμηλότερο από τον Αύγουστο του 2011 από 72 τον Ιανουάριο, και ο δείκτης προσδοκιών υποχώρησε στο 57,4, το χαμηλότερο από τον Νοέμβριο του 2011, από 64,1.
Εν τω μεταξύ, οι καταναλωτές βλέπουν τον πληθωρισμό υψηλότερο στο 5% σε ετήσια βάση, τον ισχυρότερο από τον Ιούλιο του 2008, σε σύγκριση με 4,9% τον Ιανουάριο. Η πενταετής προοπτική παρέμεινε αμετάβλητη στο 3,1%.