Απογοήτευσαν τα στοιχεία για τις λιανικές πωλήσεις στην Κίνα, καθώς αναπτύχθηκαν μεν αλλά με ρυθμό πολύ κατώτερο των προσδοκιών, δε.
Με 1,7% αναπτύχθηκαν οι λιανικές πωλήσεις στην Κίνα, σε ετήσια βάση τον Δεκέμβριο του 2021 από 3,9% τον προηγούμενο μήνα και πολύ χαμηλότερα από τις προσδοκίες της αγοράς για 3,7%. Πρόκειται για τον ηπιότερο ρυθμό από τον Αύγουστο του 2020, καθώς η κατανάλωση αποδυναμώθηκε λόγω των σποραδικών αναζωπυρώσεων του COVID-19 και των συνεπακόλουθων lockdown.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν με βραδύτερους ρυθμούς για
- τα καλλυντικά (2,5% έναντι 8,2% τον Νοέμβριο),
- είδη γραφείου (7,4% έναντι 18,1%),
- προϊόντα πετρελαίου (15,5% έναντι 25,9%) και
- οικοδομικά υλικά (7,5% έναντι 14,1%).
Παράλληλα, μειώσεις σημειώθηκαν στις πωλήσεις
- ενδυμάτων (-2,3% έναντι -0,5%),
- κοσμημάτων (-0,2% έναντι 5,7%),
- οικιακών συσκευών (-6,0% έναντι 6,6%),
- επίπλων (-3,1% έναντι 6,1%). %) και
- αυτοκίνητα (-7,4% έναντι -9,0%). Σε αντίθεση,
Οι επιταχύνθηκαν στην
- προσωπική φροντίδα (18,8% έναντι 8,6%) λόγω της περαιτέρω αύξησης
- τηλεπικοινωνίες (0,3% έναντι 0,3%).
Για το σύνολο του έτους το έτος, οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν 12,5%, σημειώνοντας ραγδαία ανάκαμψη μετά από τη συρρίκνωση κατά 3,9% το 2020, ενισχυμένες από τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών εξαιρουμένων των αυτοκινήτων και των διαδικτυακών πωλήσεων.