Νέες σημαντικές επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ δρομολογεί η αλυσίδα πολυχώρων εστίασης Bread Factory, ευρισκόμενη σε αναζήτηση των κατάλληλων ακινήτων για να στεγάσει ένα νέο κατάστημα στα νότια προάστια της Αττικής, αλλά και να κάνει το πρώτο βήμα στη Θεσσαλονίκη με το άνοιγμα καταστήματος. Στόχος του management είναι κατόπιν να ξεκινήσει η επέκταση και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα της επαρχίας όπως Ιωάννινα, Πάτρα και Καλαμάτα.
Συνάμα, ενδιαφέρον υπάρχει για περιοχές της περιφέρειας όπου σχεδιάζονται αναπλάσεις και νέες λιμενικές και άλλες τουριστικές αναπτύξεις, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα διερευνηθεί το ενδεχόμενο επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού όπου η γευστική κουλτούρα συγγενεύει με την ελληνική.
Τα Bread Factory αποτελούν πολυχώρους τροφίμων και ήδη μετρούν οκτώ καταστήματα στην Αττική και ένα στη Λάρισα, στα οποία απασχολούνται πάνω από 1.500 άτομα συνολικά. Διαθέτουν μέση επισκεψιμότητα περίπου 2.000 άτομα ημερησίως ανά κατάστημα, ενώ η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει περίπου 1.000 κωδικούς, είδη αρτοποιείου, ζαχαροπλαστικής, έτοιμα γεύματα, μαγειρευτά, καφέ αλλά και ξεχωριστό τμήμα με τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά από επιλεγμένους παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα.
Όπως τόνισαν τη Δευτέρα 13/12 οι εκπρόσωποι της αλυσίδας κ.κ. Θάνος Κολοκυθάς και Παναγιώτης Δημητρόπουλος στους δημοσιογράφους κατά την παρουσίαση του νέου καταστήματος στη Λ. Συγγρού 100 (ΦΙΞ) στην Αθήνα, ο κύκλος εργασιών κατά το 2020 έφτασε στα 20 εκατ. ευρώ, ενώ ανοδικά κινείται η φετινή χρήση που εκτός των άλλων είχε λιγότερους μήνες lockdown και καλύτερη συνδρομή από τον τουρισμό.
«Είμαστε ικανοποιημένοι με το πως αγκαλιάζει ο κόσμος τα καταστήματά μας» τόνισε ο κ. Δημητρόπουλος, συμπληρώνοντας πως το κάθε κατάστημα κάνει ετήσιο τζίρο 3 έως 4 εκατ. ευρώ, ανάλογα με το μέγεθος. Όπως τονίστηκε εξάλλου, η ανάπτυξη της αλυσίδας δεν θα προέλθει μόνο από την γεωγραφική επέκταση, αλλά και από την προσθήκη νέων concept, τα οποία σχεδιάζονται σε συνεργασία με επαγγελματίες της αγοράς. Κάθε νέο concept όπως έγινε με την Angolo Di Gelato θα φέρει την επώνυμη αλλά και υπεύθυνη υπογραφή των καλύτερων επαγγελματιών και θα σφραγίζει την ποιότητα των προϊόντων.
Το νέο κατάστημα της αλυσίδας στην περιοχή ΦΙΞ είναι το 9ο της αλυσίδας και εκτείνεται σε 800 τ.μ., έχει τέσσερα ταμεία και απασχολεί 70 άτομα προσωπικό από την παραλαβή, την κουζίνα και την προετοιμασία των γευμάτων, το αρτοποιείο αλλά και τους χώρους πώλησης, καθώς λειτουργεί σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.
Το ενεργειακό κόστος και οι πρώτες ύλες
Αναφορικά με την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, του κόστους της ενέργειας και των δυσχερειών της εφοδιαστικής αλυσίδας, ο κ. Δημητρόπουλος τόνισε πως «απορροφήσαμε το μεγαλύτερο μέρος των αυξήσεων, αλλά υπήρξαν και μικρές ανατιμήσεις. Οι αυξήσεις ήταν κατά 10% στον καφέ και σε ελάχιστα premium προϊόντα ψωμιού… Παράλληλα, επισήμανε ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα προέκυψαν από τις δυσχέρειες στον κλάδο των συσκευασιών αλλά και στις ανατιμήσεις που επίσης έγιναν σε αυτόν.
Η εταιρεία στοχεύει στην εντατικοποίηση των πωλήσεων μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες on line delivery. Ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Bread Factory είναι ότι κάθε κατάστημα υποστηρίζεται από το αντίστοιχο εργαστήριο, στο οποίο ελέγχεται κατά 100% η καθημερινή χειροποίητη παραγωγή φαγητών ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας, αρτοσκευασμάτων, ζαχαροπλαστικής κ.ο.κ.
Πολιτική λελογισμένης ανάπτυξης
Η επιχείρηση ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 2016 με το πρώτο κατάστημα στο Μοσχάτο (Πειραιώς 40), ενώ έκτοτε εφαρμόζει πολιτική λελογισμένης ανάπτυξης πάντα σε μεγάλα ακίνητα που να μπορούν να στεγάσουν τα πολλά και διαφορετικά concept αλλά και να «δένουν» αρμονικά με την εκάστοτε περιοχή.
Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει καταστήματα σε Μοσχάτο, Μαρούσι, Περιστέρι, Χολαργό, Πειραιά, Ασπρόπυργο, Αθήνα (Λ. Συγγρού) και Λάρισα. Η Bread Factory στο πλαίσιο της εταιρικής της ευθύνης είχε προχωρήσει στη δωρεάν δύο κλινών ΜΕΘ σε νοσοκομεία της Λάρισας, συνεργάζεται με κοινωνικά παντοπωλεία, κέντρα ΑΜΕΑ και άλλες ομάδες με στόχο την προσφορά.