Ενώ η αγορά λειτουργικών συστημάτων για κινητά έχει μετατραπεί εδώ και πολύ καιρό σε ένα δίπωλιο iOS και Android, η ζήτηση για μεγαλύτερη ποικιλία σε σημεία τιμών και προδιαγραφές τηλεφώνου επέτρεψε σε πολλούς κατασκευαστές να εξασφαλίσουν ένα κομμάτι της πίτας της αγοράς smartphone.
Όπως δείχνει το infographic, η Samsung παρέμεινε στην κορυφή το τρίτο τρίμηνο του 2021, με τους ανταγωνιστές της Apple και Xiaomi να ανταγωνίζονται σε χαμηλότερα επίπεδα.
Η κινεζική εταιρία (που στην πραγματικότητα εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ) έχει πληγεί περισσότερο από τις διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις ελλείψεις chip, χάνοντας 3,5% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στα οικονομικά του αποτελέσματα.
Ενώ τα έσοδα από τα τμήματα των υπηρεσιών IoT και Διαδικτύου αυξήθηκαν, η Xiaomi αποκόμμισε μόλις 7,5 εκατ. δολάρια από το τμήμα smartphone της, πτώση 19%. Με την Apple να κυκλοφορεί τη νέα της σειρά iPhone στο τέλος του τρίτου τριμήνου, στις 24 Σεπτεμβρίου, ο αμερικανικός τεχνολογικός γίγαντας μπορεί να είναι σε θέση να αυξήσει το τρέχον προβάδισμά από το 1,8% που βρίσκεται τώρα.
Από την άλλη πλευρά, το επερχόμενο κορυφαίο μοντέλο της Xiaomi, 12 Ultra, πιθανότατα δεν μπει στις αγορές μέχρι το επόμενο έτος. Διαρροές και αναφορές από data miners έχουν ήδη επιβεβαιώσει συνολικά τέσσερις κάμερες 50 megapixel και τη χρήση της νεότερης CPU της Qualcomm Snapdragon 898.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεζία, στους 5 κορυφαίους κατασκευαστές smartphone περιλαμβάνονται τέσσερις ασιατικές εταιρίες: η Samsung από τη Νότια Κορέα και την κινεζική Oppo, την κορυφαία μάρκα smartphone της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας που είναι επίσης υπεύθυνη για τηλέφωνα OnePlus, Vivo και Xiaomi.
Συνολικά, πουλήθηκαν 1,4 δισεκατομμύρια smartphone το 2020, που συνεπάγονται έσοδα 450 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με το Statista Technology Market Outlook.
You will find more infographics at Statista