Οι περισσότεροι άνθρωποι εμπιστεύονται τη γνώμη του κοινωνικού τους κύκλου όταν λαμβάνουν αποφάσεις για αγορές. Όπως δείχνουν τα στοιχεία από την Statista Global Consumer Survey, πολλοί εμπιστεύονται επίσης τους φιλικούς ανθρώπους που μοιράζονται ελεύθερα τη ζωή τους μαζί μας στα social media και τουλάχιστον αισθάνονται σαν γνωστοί μας: influencers.
Οι influencers έχουν αυτήν τη στιγμή τη μεγαλύτερη δύναμη στις αγοραστικές αποφάσεις των ανθρώπων στη Βραζιλία, την Κίνα και την Ινδία, σύμφωνα με την έρευνα που είναι αντιπροσωπευτική των διαδικτυακών πληθυσμών των χωρών.
Ενώ η ισχύς των επιρροών παρουσίαζε διακυμάνσεις σε ορισμένες χώρες, η τάση να ακολουθείται το προβάδισμά τους όταν αποφασίζουν για μια αγορά κέρδισε ως επί το πλείστον έλξη.
Η επιρροή των Influencers αυξήθηκε περισσότερο στη Ρωσία, τη Βραζιλία, την Ινδία και τη Γερμανία. Πολύ λίγοι άνθρωποι – μόνο το 12% – στη Γαλλία δήλωσαν ότι αποφασίζουν με βάση τους influencers.
You will find more infographics at Statista