Την υλοποίηση τριών υποχρεωτικών έργων συνολικού αντικειμένου 32 εκατ. ευρώ προωθεί η διοίκηση του ΟΛΠ, για τις οποίες μάλιστα έστειλε και δελτίο Τύπου θέλοντας έτσι να τονίσει ότι υλοποιεί τα συμφωνηθέντα. Στην πραγματικότητα ο ΟΛΠ εκκινεί μια νέα επένδυση και… υπενθυμίζει την πρόοδο δύο υπό υλοποίηση έργων.
Τρεις επιπλέον υποχρεωτικές επενδύσεις που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης ανάμεσα στην ΟΛΠ ΑΕ και το Ελληνικό Δημόσιο παίρνουν τον δρόμο της υλοποίησης με συνολικό ύψος συμβάσεων άνω των 32 εκατ. ευρώ.
Η υλοποίηση των επενδύσεων βέβαια, θα αυξήσει τη δυναμικότητα και θα βελτιώσει τη λειτουργικότητα του λιμένα, συμβάλλοντας μεσοπρόθεσμα στην ενίσχυση των περιθωρίων κέρδους.
Χρονικά, οι επενδύσεις υλοποιούνται τη στιγμή που τα έσοδα από τη διακίνηση αυξάνονται καθώς ανεβαίνουν οι τιμές εξαιτίας των προβλημάτων στα logistcs. Επίσης, συμπίπτουν με τη σκλήρυνση της στάσης των ΕΕ και ΗΠΑ απέναντι στην Κίνα και με μια ακόμη κλιμάκωση του γεωοικονομικού ανταγωνισμού.
Τα έργα
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΛΠ υπεγράφη η σύμβαση ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ για την επέκταση του Σταθμού Διακίνησης Αυτοκινήτων στον Προβλήτα Ηρακλέους, στον εμπορικό λιμένα του Κερατσινίου.
Σύμφωνα με τη μελέτη του έργου, ο υφιστάμενος Προβλήτας θα επεκταθεί κατά 35 στρέμματα και οι νέες του διαστάσεις θα διαμορφωθούν σε 1.100 μ. μήκος κρηπιδωμάτων με λειτουργικό βάθος 12,50 μ. και συνολική επιφάνεια 110.000,00 τ.μ. Επίσης, το έργο περιλαμβάνει τη βελτίωση και αναβάθμιση των υπαρχουσών λιμενικών και Η/Μ εγκαταστάσεων. Η επένδυση αυτή αναμένεται να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του Σταθμού Αυτοκινήτων του Λιμένος, καθώς θα δημιουργήσει 5.400 νέες θέσεις αυτοκινήτων.
Παράλληλα, ο ΟΛΠ προχωρά στην τελική φάση ανάθεσης για τις υποχρεωτικές επενδύσεις ΥΕ04 και ΥΕ07 συνολικού ύψους 12,5 εκατ. ευρώ.
Οι επενδύσεις αυτές αποτελούν σημαντικά βήματα για τη συνέχιση της δυναμικής πορείας της βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΛΠ και -σύμφωνα με την εταιρία- ενισχύουν εκτός από την ανταγωνιστικότητα του Λιμένος την ανταγωνιστικότητα ολόκληρης της χώρας στον παγκόσμιο κλάδο της ναυτιλίας και του εμπορίου.
Η πρόοδος των παραπάνω επενδύσεων είναι πολύ σημαντική και απαραίτητη για το Λιμάνι του Πειραιά, το οποίο ως η πύλη για την Ευρώπη και τον κόσμο επιδιώκει να διατηρήσει τις πρωτιές του ανάμεσα στα μεγαλύτερα και σημαντικότερα λιμάνια της Μεσογείου και όχι μόνο.