Δυο βραβεία απέσπασε η Λουξ, ένα χρυσό και ένα χάλκινο, στην πρώτη συμμετοχή της στον θεσμό των Super Market Awards, που συνοδεύτηκε από μια ξεχωριστή εκδήλωση στις 14 Σεπτεμβρίου, κατά την οποία οι νικητές παρέλαβαν τα βραβεία τους.
Ειδικότερα, η εταιρία βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας «Παραδοσιακή Ελληνική Επιχείρηση» κατακτώντας το Gold βραβείο ως επιστέγασμα της ιστορικής διαδρομής της, που πλέον μέτρα πάνω από 70 χρόνια στην ελληνική και διεθνή αγορά. Ταυτόχρονα, η επετειακή καμπάνια της Λουξ για τη συμπλήρωση 70 χρόνων παράδοσης και ιστορίας το 2020 ξεχώρισε με Bronze βραβείο στην κατηγορία “Marketing & Επικοινωνία (Food)” ως μια καμπάνια με ανατρεπτικό story telling που ενέχει το στοιχείο της καινοτομίας σε επίπεδο διαφήμισης. Τα δυο βραβεία παρέλαβαν ο Δημήτρης Σιανδρής, Chief Operating Officer της Λουξ και η Άννη Καραγκιουλέ Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας.
Για μια ακόμα φορά, στο πλαίσιο της έγκυρης διοργάνωσης των Super Market Awards 2021, η Λουξ ξεχώρισε ανάμεσα σε άλλες σημαντικές εταιρίες του κλάδου και της αγοράς αναδεικνύοντας τα στοιχεία της παράδοσης και της καινοτομίας που τη χαρακτηρίζουν.