Την πιο αδύναμη άνοδο στις λιανικές πωλήσεις σημείωσε η Κίνα από τον Δεκέμβριο του 2020, καθώς η κατανάλωση μετριάστηκε λόγω εκ νέου έξαρσης της πανδημίας σε ορισμένες επαρχίες της χώρας.
Το λιανικό εμπόριο της Κίνας αυξήθηκε κατά 8,5 % τον Ιούλιο του 2021, πέφτοντας από το 12,1 % του Ιουνίου, όντας αρκετά κάτω από τις προβλέψεις της αγοράς για 11,5 %.
Οι μεγάλοι ηττημένοι υπήρξαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες με τις πωλήσεις αυτοκινήτων να διολισθαίνουν στο -1,8 % έναντι 4,5 % του Ιουνίου!
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν με βραδύτερο ρυθμό σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες: ρούχα (7,5 % έναντι 12,8 % τον Ιούνιο), καλλυντικά (2,8 % έναντι 13,5 %), προσωπική φροντίδα (13,1 % έναντι 14 %, κοσμήματα (14,3 % έναντι 26 %), τηλεπικοινωνίες ( 0,1 % έναντι 15,9 %), οικιακές συσκευές (8,2 % έναντι 8,9 %), έπιπλα (11 % έναντι 13,4 %) και δομικά υλικά (11,6 % έναντι 19,1 %).
source: tradingeconomics.com