Επιλύεται σταδιακά και ανά περιοχές και ομάδες συνδρομητών η δυσχέρεια επικοινωνίας που καταγράφηκε στο δίκτυο της Vodafone το πρωί της Παρασκευής 30 Ιουλίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει περί τίνος πρόκειται η εταιρία.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Vodafone το πρόβλημα θα είχε πλήρως αποκατασταθεί έως τις 16:00, ωστόσο μέχρι αυτή την ώρα χρήστες αναφέρουν προβλήματα τόσο στα social media όσο και στο Downdetector. Η ένταση της κρίσης στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Vodafone έχει περιοριστεί αισθητά.
Η ίδια η Vodafone με νεότερη ανακοίνωσή της λέει ότι «το προσωρινό ζήτημα επηρέασε το 4G σποραδικά, σε διάσπαρτες περιοχές. Η αποκατάσταση είναι σε εξέλιξη και σταδιακά το δίκτυο επανέρχεται», χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται το πότε το πρόβλημα θα έχει αποκατασταθεί πλήρως, ούτε ποιες περιοχές αντιμετώπισαν το μεγαλύτερο πρόβλημα.
Όπως τονίζει η εταιρεία, σε μία ώρα από τώρα, ήτοι στις 15.30- 16.00 αναμένεται να έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα στο δίκτυο 4G.
Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την εταιρεία, ήδη έχει αποκατασταθεί η υπηρεσία 4G στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός 60′.
Τα χαρακτηριστικά του προβλήματος της Vodafone σε επίπεδο χρηστών είναι παρόμοια με αυτό που είχε εμφανιστεί και προ μηνών, το οποίο αποδόθηκε σε βλάβη στο καλώδιο διασύνδεσης με την Ευρώπη. Μέχρι στιγμής πάντως η εταιρία επιμένει να αποκρύπτει το πρόβλημα.
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για την πολλοστή φορά που σταθερό και κινητό δίκτυο τηλεφωνίας και internet της εταιρίας και όχι μόνο το 4G όπως ισχυρίζεται στην ανακοίνωση, οι υπεύθυνοι αποφεύγουν να δώσουν εξηγήσεις. Εντύπωση προκαλεί πάντως και η hands-off προσέγγιση των ελεγκτικών, ρυθμιστικών και εποπτικών αρχών.
Το timeline
Από νωρίς το πρωί, οι συνδρομητές της Vodafone αντιμετώπισαν μεγάλες δυσκολίες τόσο στη χρήση του ίντερνετ όσο και σε απλές καθημερινές τους συνήθειες, όπως η χρήση του κινητού τους για τηλεφωνήματα, τόσο για να κάνουν όσο και για να δέχονται κλήσεις.
Ειδικότερα, τα τηλέφωνα φαίνονται να είναι απενεργοποιημένα, ενώ δεν είναι, ενώ πολλοί συνδρομητές αναφέρουν προβλήματα και στο δίκτυο 4G.
Όπως προκύπτει από τις αναφορές, τα εκτεταμένα προβλήματα στο δίκτυο στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας ξεκίνησαν λίγο μετά τις 9.30 το πρωί.
Με αναρτήσεις τους οι χρήστες ζητούν να μάθουν τους λόγους για την αδυναμία επικοινωνίας, δεδομένου ότι όπως καταγγέλλουν, δεν έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν ούτε με τη γραμμή υποστήριξης.
«Δεν έχω δίκτυο κινητού καθόλου και δεν απαντάτε στις γραμμές σας!», ανέφερε χαρακτηριστικά ένας χρήστης στο Facebook.
«Προσπαθούμε να πάρουμε και να μας πάρουν τηλέφωνο και δεν τα καταφέρνουμε. Εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών αναμονή 45 λ.», πρόσθεσε ένας άλλος χρήστης.
«Δεν μπορούμε να καλέσουμε και το αντίθετο, ούτε SMS ούτε στα δεδομένα», υποστηρίζει ένας ακόμη.
Όσοι χρήστες μάλιστα προσπαθούν να μπουν στο τμήμα «Επικοινωνία» στην επίσημη ιστοσελίδα της Vodafone βλέπουν το μήνυμα: «Δουλεύουμε σε κάτι πολύ ξεχωριστό. Επισκέψου το vodafone.gr σε λίγο».