Η Tesla, ΄έγραψε το όγδοο σερί κερδοφόρο τρίμηνο, αντιβαίνοντας τις αντιξοότητες της κρίσης του κορονοϊού και αναλαμβάνοντας και προβλέψεις ζημιών από τις επενδύσεις σε Bitcoin.
Βέβαια, δεν ήταν εύκολος ο δρόμος για την εταιρεία καθώς οι παγκόσμιες ελλείψεις ημιαγώγων σε συνδυασμό με τις διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας λόγω κοροναϊού, δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή τόσο στην βάση της Tesla στην Καλιφόρνια, όσο και στη Σαγκάη.
Αυτή η απότομη αύξηση δεν συνέβη μόνο λόγω των εξελιγμένων προϊόντων της Tesla. Η προσωπικότητα του ίδιου του ιδρυτή της, καθώς και τα διάφορα διαφημιστικά τρικ που κάνει μέσω της ενεργής παρουσίας του στα social media, κεντρίζουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών οι οποίοι αναζητούν κάτι διαφορετικό. Παράλληλα, το γεγονός πως είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που δέχεται πληρωμές με κρυπτονομίσματα, ενισχύει την αγοραστική της δύναμη και σε αγορές μη ακόμη προσβάσιμες στους ανταγωνιστές της.
Τα στοιχεία
Συγκεκριμένα, η αυτοκινητοβιομηχανία πρωτοπόρος αύξησε κατά 98% τα καθαρά της έσοδα για το Q2, φτάνοντας από τα 6,9 στα 1,14 δισ. δολάρια. Ταυτόχρονα, ο Μασκ σημείωσε ρεκόρ συνολικών κερδών, καθώς πρόκειται για την πρώτη φορά στα χρονικά της εταιρείας που τα έσοδά της ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια.
Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος των κερδών, για το προηγούμενο έτος, τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε μόλις 104 εκατομμύρια δολάρια.
Όσον αφορά τις πωλήσεις, κατά τη διάρκεια του τριμήνου η Tesla είχε ήδη αναφέρει παραδόσεις 201.250 ηλεκτρικών οχημάτων με συνολική παραγωγή 206.421 οχημάτων. Τέλος, τα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,45 δολ. με τις προβλέψεις να έκαναν λόγο για 98 σεντς ανά μετοχή!
Παραδόσεις
Όταν το πρώτο μοντέλο 3 μπήκε στη γραμμή συναρμολόγησης τον Ιούλιο του 2017, η Tesla είχε παραδώσει μόλις 183.000 αυτοκίνητα τα προηγούμενα πέντε χρόνια – έναν αριθμό που μερικοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο επιτυγχάνουν σε μια εβδομάδα.
Το προσιτό μοντέλο 3, το οποίο κυκλοφόρησε ως το πρώτο μοντέλο μαζικής απήχησης της Tesla. Στόχος του ήταν να ανοίξει την αγορά και την παραγωγική ικανότητα της εταιρίας. Τελικά, χρειάστηκαν σχεδόν τρία χρόνια για να ανταποκριθεί η Tesla στην αρχική της υπόσχεση να προσφέρει μια έκδοση του Model 3 με μόλις 35.000 $. Η αύξηση της παραγωγής μετά την κυκλοφορία του Model 3 το 2017 όμως, ήταν αρκούντως εντυπωσιακή.