Επιλύθηκε το τεχνικό πρόβλημα που είχε καταστήσει μη λειτουργική την Τράπεζα Πειραιώς για πάνω από 6 ώρες, χωρίς ωστόσο η τράπεζα να δώσει λεπτομέρειες, για το είδος, τον αντίκτυπο και τα μέτρα που θα λάβει ώστε να μην εμφανιστεί ξανά.
Αποκαταστάθηκε το τεχνικό πρόβλημα το οποίο είχε μπλοκάρει όλα τα συστήματα της τράπεζας, καθιστώντας αδύνατη την πραγματοποίηση συναλλαγών. Αδύνατη ήταν η πρόσβαση στο ebanking της τράπεζας αλλά και οι συναλλαγές με POS.
«Σας ενημερώνουμε ότι αντιμετωπίζουμε τεχνικό πρόβλημα και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυσή του. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και θα σας ενημερώσουμε μόλις αποκατασταθεί η λειτουργία των συστημάτων»,
ανέφερε το μήνυμα στην ηλεκτρονική σελίδα των ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Από την τράπεζα επισημαίνεται ότι δεν τέθηκε κανένα ζήτημα ασφάλειας των συναλλαγών.
Η μυστικιστική προσέγγιση τέτοιων ζητημάτων όμως δεν συμβάλλει στην εδραίωση σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και την αγορά και συμβάλλει στη διάδοση σεναρίων συνωμοσίας που υπονομεύουν την αξιοπιστία σε όλα τα επίπεδα.
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι επιθέσεις hackers σε τραπεζικά δίκτυα είναι γνωστές και έχουν πλήξει ακόμα και servers της ΕΚΤ.
Νωρίτερα η τράπεζα είχε εκδώσει ανακοίνωση που ενημέρωνε για το πρόβλημα