Το 44% των χρηστών θα εμπιστευόταν την τεχνητή νοημοσύνη για επιλογή συντρόφου και το 64% σημείωσε ότι οι προτάσεις των αλγορίθμων ανταποκρίνονται πλήρως στις προτιμήσεις τους.
Το 54% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη ως προσωπικό σύντροφο ή βοηθό, σύμφωνα με τα συμπεράσματα πρόσφατης έρευνας της Kaspersky σχετικά με τα ραντεβού και τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στις σχέσεις.
Σύμφωνα επίσης με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (54%) συμφωνούν ότι οι εφαρμογές γνωριμιών γενικά έχουν κάνει τη διαδικασία πολύ πιο εύκολη. Επιπλέον, το 43% θα συναντιόταν μόνο με πιθανά ταίρια που τους προτείνει ο αλγόριθμος.
Ωστόσο, πάνω από τους μισούς (56%) δεν είναι σίγουροι εάν οι αλγόριθμοι μπορούν να καλύψουν την πολυπλοκότητα των παραγόντων που προκαλούν έλξη στους ανθρώπους, ενώ το 39% βρίσκει την ανεύρεση ερωτικού συντρόφου με αλγόριθμους μη συμβατή με την ανθρώπινη φύση.
Δηλώσεις
«Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας δείχνουν ότι πολλοί άνθρωποι αντιλαμβάνονται θετικά την εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης στις εφαρμογές γνωριμιών και ότι μπορεί να διευκολύνει πολλούς να βρουν το κατάλληλο ταίρι. Οι «έξυπνοι» αλγόριθμοι αναλύουν τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και τις κινήσεις των χρηστών, για να προτείνουν κατάλληλους υποψήφιους βάσει αυτών.
Ταυτόχρονα, παρά τα οφέλη και τις δυνατότητες των υπηρεσιών γνωριμιών, θα πρέπει να είστε πάντα προσεκτικοί και να θυμάστε ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα ποιος είναι στην άλλη πλευρά της οθόνης»,
σχολιάζει σχετικά ο David Jacoby, ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky.
Οι ερευνητές
«Για να είμαστε ειλικρινείς, η ψηφιοποίηση και οι δυνατότητές της αλλάζουν μόνο την αναζήτηση για αληθινή αγάπη και όχι την ίδια την αληθινή αγάπη. Τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, καθιστούν δυνατή την αναζήτηση με μεγαλύτερη ακρίβεια, γρήγορα και εύκολα. Ελαχιστοποιεί τους κινδύνους. Και αυτό είναι σημαντικό γιατί οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν ως στόχο να βρουν τον τέλειο σύντροφο. Γι’ αυτό είμαστε τόσο πρόθυμοι να αφήσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη να μας βοηθήσει. Κάνει πολύτιμη προκαταρκτική δουλειά – μέχρι την πρώτη συνάντηση».
«Δεν είναι διαφορετικό στην πραγματική ζωή. Όταν συναντάμε κάποιον στη δουλειά, σε ένα αθλητικό γεγονός ή σε ένα μπαρ, ελέγχουμε επίσης πρώτα για ομοιότητες. Και συνήθως προσποιούμαστε ότι είμαστε λίγο πιο ενδιαφέροντες από ό, τι θα μπορούσαμε να είμαστε. Αλλά πώς το ταίριασμα «βιώνεται» στην πραγματικότητα, δηλαδή, αν η σύνδεση είναι γνήσια ή τεχνητή, είτε το άτομο ενδιαφέρεται ή βαριέται, δε μπορεί ποτέ να αποκρυπτογραφηθεί πραγματικά από την τεχνητή νοημοσύνη και τις προτάσεις της. Ούτε μπορεί να μας πει πώς μυρίζει, γελάει ή φέρεται το άλλο άτομο».
«Γι’ αυτό η τεχνητή νοημοσύνη και η αγάπη δεν συνδυάζονται μόνο με την πρώτη ματιά. Οι αλγόριθμοι μπορεί να μην είναι ικανοί να αισθανθούν, αλλά κάνουν πιθανές σχέσεις που περιλαμβάνουν πολύ προσωπικές ιδιότητες, όπως η ενσυναίσθηση, η ειλικρίνεια και η συναισθηματική σταθερότητα»,
σχολιάζουν από την πλευρά τους οι θεραπευτές Birgitt Hölzel και Stefan Ruzas από το Munich practice Liebling + Schatz.
Artificial Intelligence παντού
«Και στη βιομηχανία μας η τεχνητή νοημοσύνη και οι εφαρμογές βρίσκονται ήδη σε άνοδο σε πολλούς τομείς. Στην ανάπτυξη νέων σεξουαλικών παιχνιδιών, είναι επίσης χαρακτηριστικό γνώρισμα ότι τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιο κατάλληλα για την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών. Τα ανθρώπινα σώματα, οι οργασμοί, η ευχαρίστηση και η επιθυμία είναι πάντα διαφορετικά και μπορούν πραγματικά να εξαρτηθούν από τη διάθεση. Ένα εργαλείο εύρεσης παιχνιδιών, για παράδειγμα, που καθορίζει τον τέλειο δονητή εκ των προτέρων, χρησιμοποιώντας ορισμένους αλγόριθμους, θα μπορούσε να υποστηρίξει αυτήν τη διαδικασία. Για εμάς, όταν εφεύρουμε νέα προϊόντα, είναι σημαντικό να υπάρχει εμπιστοσύνη στην τεχνολογία, το υλικό, την ασφάλεια δεδομένων και, πάνω απ’ όλα, τη βιωσιμότητα και το μόνιμο όφελος. Ένα κουμπί ή μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται μία φορά δεν φέρνει προστιθέμενη αξία ή διαρκή ικανοποίηση των πελατών. Και ενδιαφερόμαστε πάντα για αυτά τα σημεία όταν εισάγουμε καινοτομίες στην αγορά»,
σχολιάζει η Kristy Stahlberg, επικεφαλής εταιρικής επικοινωνίας στο Fun Factory.
Η έρευνα
Τον Ιούνιο του 2021 η Kaspersky ανέθεσε στη Sapio να πραγματοποιήσει διαδικτυακή έρευνα στην οποία συμμετείχαν πάνω από 18.000 ερωτηθέντες, για να διερευνήσει τον ρόλο των εφαρμογών γνωριμιών και της τρέχουσας κατάστασης της τεχνολογίας και των σχέσεων. Το δείγμα περιελάμβανε 2.000 ερωτηθέντες από το Ηνωμένο Βασίλειο, 1.000 από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ολλανδία και 500 από: Ελβετία, Αυστρία, Τσεχία, Ουγγαρία, ΗΑΕ, Νότια Αφρική, Τουρκία, Αίγυπτο, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Αυστραλία, Ινδονησία, Βραζιλία, Κολομβία, Χιλή, Περού, Αργεντινή, Μεξικό και Ρωσία.