Με μότο «Άσε κάτω την οθόνη»…και έλα μαζί να παίξουμε, σε μια εποχή όπου η οθόνη τείνει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, η AS Company λανσάρει την επικοινωνιακή καμπάνια αφύπνισης «Άσε κάτω την οθόνη» και hashtag #asekatotinothoni
Στόχος της καμπάνιας είναι να αφυπνίσει τους γονείς στην ανάληψη ενός πιο ενεργού ρόλου, βάζοντας όρια στη χρήση της οθόνης, με σκοπό να προστατεύσουν τα παιδιά από τον κίνδυνο του εθισμού. Παράλληλα προτείνει την επιστροφή στην πραγματική ζωή, στη φυσική επαφή, στη δημιουργία κοινού ποιοτικού χρόνου με την οικογένεια και τους φίλους μέσα από το ομαδικό παιχνίδι.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η AS Company στηρίζει έμπρακτα των αγώνα κατά του εθισμού στην οθόνη, και δωρίζει μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των επιτραπέζιων παιχνιδιών της, στο ΚΕΘΕΑ για την ενίσχυση των προγραμμάτων εθισμού στο διαδίκτυο ΑΡΙΑΔΝΗ και ΠΛΕΥΣΗ, καθώς και στη ΜΚΟ ΔΙΑΔΡΑΣΗ για τη ενίσχυση της τηλεφωνικής γραμμής υποστήριξης κατά του εθισμού στην οθόνη.
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης, η AS Company βρίσκεται έμπρακτα δίπλα στα παιδιά και στηρίζει δράσεις που σχετίζονται με την πνευματική τους ανάπτυξη.