Ανακοίνωση με την οποία επιχειρεί να αποκαταστήσει τα γεγονότα και να εμπεδώσει το αίσθημα ασφάλειας στους πελάτες της εξέδωσε η Eurobank, απαντώντας εμμέσως σε δημοσίευμα του Protothema.gr, το οποίο έκανε λόγο για επίθεση hackers και phishing attack στο web banking της τράπεζας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η Eurobank και εστάλη με email, τα πληροφοριακά της συστήματα -και το Web banking- δεν δέχθηκαν επίθεση και λειτουργούν κανονικά και με ασφάλεια. Η τράπεζα καλεί παράλληλα τους πελάτες της να προσέχουν τα email που λαμβάνουν, διευκρινίζοντας ότι η ίδια δεν ζητά ποτέ κωδικούς για επιβεβαίωση προσωπικών στοιχείων και ειδικά μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
«Η Eurobank ενημερώνει ότι τα συστήματα της και ειδικά το ebanking και mbanking είναι ασφαλή και δεν έχουν δεχθεί καμία επίθεση από hackers ή άλλους κακόβουλους χρήστες.
Επίσης επιστεί την προσοχή των πελατών της να μην ανοίγουν emails από άγνωστες πηγές και να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί σε ποιες σελίδες περιηγούνται στο διαδίκτυο, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να γίνουν θύματα υποκλοπής στοιχείων μέσα από τη διαδικασία «ψαρέματος» στοιχείων χρηστών.
Η Τράπεζα ουδέποτε έχει ζητήσει, δεν ζητά και δεν θα ζητήσει ποτέ τα στοιχεία των πελατών κατ΄ αυτόν τον τρόπο».
Δημοσίευμα του Protothema.gr ανέφερε τόσο ότι hackers επιτέθηκαν στο web banking, όσο και ότι εκλάπησαν και διαρρέονταν στοιχεία χρηστών μέσω επίθεσης phishing.