Εκρηκτική αύξηση σημείωσε η εσωτερική κατανάλωση στην Κίνα τον Σεπτέμβριο, με τις λιανικές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 3,3%, σε ετήσια βάση τον Σεπτέμβριο, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις.
Τον Αύγουστο, το λιανεμπόριο είχε αναπτυχθεί αναιμικά με 0,5%. Οι αναλυτές προέβλεπαν αύξηση των λιανικών πωλήσεων τον Σεπτέμβριο κατά 1,8%.
Αυτός ήταν ο δεύτερος συνεχόμενος μήνας αύξησης του λιανικού εμπορίου και η απότομη από τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, καθώς η κατανάλωση ανακάμπτει περαιτέρω μετά τη σταδιακή χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων εξαιτίας του COVID-19.
Αλματώδης η αύξηση των λιανικών πωλήσεων
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν περαιτέρω για τις περισσότερες κατηγορίες:
- ενδύματα (8,3% έναντι 4,2% τον Αύγουστο).
- καλλυντικά (13,7% έναντι 19%)
- κοσμήματα (13,1% έναντι 15,3%)
- αυτοκίνητα (11,2% έναντι 11,8%)
- προσωπική φροντίδα (10,7% 11,4%)
- είδη γραφείου (12,2% έναντι 9,4%) και
- δομικά υλικά (0,5%-2,9%).
Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις μειώθηκαν για
- οικιακές συσκευές (-0,5% έναντι 4,3%).
- τηλεπικοινωνίες (-4,6% έναντι 25,1%)
- έπιπλα (-0,6% έναντι -4,2%) και
- πετρέλαιο, προϊόντα πετρελαίου (-11,8% έναντι -14,5%).
Στην περίοδο Ιανουαρίου έως Σεπτεμβρίου, οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7,2%.