Κακή δημοσιότητα καταφέρνει να προσελκύσει για ακόμη μια φορά η Mercedes, αυτή τη φορά όχι εξαιτίας κάποιου σκανδάλου ξεπλύματος χρήματος, αλλά λόγω της διαφήμισης με τον Σάκη Ρουβά στο Ηρώδειο.
Η προσπάθεια της θυγατρικής της Merceds Benz στην Ελλάδα, να αναθερμάνει τις πωλήσεις της, επ’ αφορμής της επιδότησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να προβάλλει το σήμα της, καταλήγει τελικά σε φιάσκο.
Τα πολλά πολιτικά, κοινωνικά και άλλα μηνύματα που επιχείρησε να περάσει με την επιλογή τόπου και προσώπου γυρνούν μπούμερανγκ στην Mercedes, που αναζητά ήδη οδό διαφυγής. Το ζήτημα είναι ότι οι αντιδράσεις ξεκίνησαν από ανάρτηση του ίδιου του πρωταγωνιστή, Σάκη Ρουβά.
Συνεπώς, η επιλογή του Σάκη Ρουβά τόσο από τη διαφημιστική όσο και από την εταιρία, που μετρούν αρκετά έτη συνεργασίας, αποδεικνύεται, σε αυτή τη φάση… προβληματική. Το πολιτικό και κοινωνικό φορτίο που φέρει η προσωπικότητα του τραγουδιστή, σε συνδυασμό με τις ευαισθησίες της περιόδου για τους καλλιτέχνες, δημιούργησαν ένα μάλλον εκρηκτικό κοκτέιλ.
Η απάντηση του υπουργείου Πολιτισμού
Η διαφήμιση της εταιρίας έγινε χωρίς άδεια, αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού, ενώ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο επιβολής προστίμου. Ενδεχόμενη “καμπάνα” από το ελληνικό Δημόσιο, όμως, θα είναι το μικρότερο πρόβλημα της εταιρίας, η οποία καλείται τώρα να αντιμετωπίσει τσουνάμι δημοσιευμάτων στα media και κοινωνικής αγανάκτησης στα social media.
«Η διαφήμιση της Mercedes με τον κ. Σ. Ρουβά δεν έτυχε σχετικής αδειοδότησης. Ως εκ τούτου, η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλεως Αθηνών θα εφαρμόσει τις προβλεπόμενες από τον Ν. 3028/2002 διατάξεις»,
αναφέρει το υπουργείο, προαναγγέλλοντας ότι θα επιβληθούν κυρώσεις σύμφωνα με το νόμο για την προστασία των αρχαιοτήτων και της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Μπορεί ο πραγματικός αντίκτυπος στις πωλήσεις να μην είναι υπολογίσιμος, όμως και οι πωλήσεις της εταιρίας αυτή την περίοδο δεν διανύουν την καλύτερη τους φάση.