Με επενδύσεις στο δίπολο ανθρώπινου δυναμικού και νέων τεχνολογιών, η διοίκηση των Public-Mediamarkt εδραιώνει το στρατηγικό πλεονέκτημα και την θέση leader που έχει κερδίσει στην αγορά, ενώ παράλληλα ενισχύει τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα του Public Marketplace.
Επενδύοντας στο recruiting νέων ταλέντων, που θα στελεχώσουν τη νέα οργανωτική δομή, καθώς και ένα μεγάλο πλάνο επενδύσεων, η Public-MediaMarkt στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση του μεριδίου αγοράς στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενδεικτική της επιτυχίας του μοντέλου, είναι η εγγραφή επιπλέον 350 ελληνικών επιχειρήσεων στην πλατφόρμα, διευρύνοντας σημαντικά τη γκάμα επιλογών για τους επισκέπτες του Public Marketplace.
Το Public αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, τα σύγχρονα συστήματα logistics και την εμπειρία από αγορές του εξωτερικού, για να διατηρήσει το προβάδισμα που οδήγησε στην επιτυχία του Public Marketplace, του μεγαλύτερου ελληνικού Marketplace στη χώρα.
Οι ανάγκες της εποχής φέρνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο στην πρώτη γραμμή και η Public-MediaMarkt, αναγνώρισε εγκαίρως και το παγκόσμιο trend και έβαλε την ανάπτυξη του eCommerce στο κέντρο του στρατηγικού σχεδιασμού της. Έτσι, εκτός από το δίκτυο καταστημάτων της, η Public-MediaMarkt κυριαρχεί και στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Public-MediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος ανέφερε ότι:
«Το Public είναι ο #1 ecommerce retailer στην ελληνική αγορά. Με τη βεβαιότητα ότι το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα».