Στη δημοσιότητα έδωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας τη λίστα με τα διαφημιστικά κονδύλια του “Μένουμε Σπίτι”, όπως αυτά κατανεμήθηκαν ανά μέσο ενημέρωσης.
Από την πρόχειρη ανάλυση της λίστας προκύπτει με σαφήνεια ότι ευνοήθηκαν συγκεκριμένοι επιχειρηματίες και media και άλλοι αγνοήθηκαν, ενώ είναι αρκετά ξεκάθαρο ότι το κριτήριο της κατανομής δεν ήταν η επισκεψιμότητα, η επιρροή, ούτε η ισομερής διασπορά, αλλά πολιτικό,
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διανομή των κεφαλαίων έγινε μέσα από τη διαφημιστική εταιρία Initiative Media.
Ακολουθεί η λίστα
[embeddoc url=”http://crisismonitor.gr/wp-content/uploads/2020/07/menoume_spiti_lista_mme.pdf” download=”all” viewer=”google”]