O Antoine Brouwer, διεθνές στέλεχος με μακρόχρονη εμπειρία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές, έρχεται για να ενισχύσει την ομάδα του public.gr της εταιρείας Public, του #1 e–Commerce retailer στην Ελλάδα. Η έλευση του A. Brouwer είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με το στόχο της εταιρίας να είναι μακράν o #1 e-Commerce Retailer.
Ο Χρήστος Καλογεράκης CEO της Public-MediaMarkt δήλωσε σχετικά: «Το μέλλον του retail είναι ηλεκτρονικό και η Public θα είναι η εταιρεία με την ηγετική θέση. Ο Antoine διαθέτει μοναδική εμπειρία σε θέματα e-Commerce και marketplaces. Η έλευσή του θα μας δώσει ακόμη μεγαλύτερο προβάδισμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο».
O Antoine Brouwer δήλωσε σχετικά: «Είμαι χαρούμενος που έρχομαι στον #1 e-Commerce retailer στην Ελλάδα. Όταν μεγάλοι retailers σε όλο τον κόσμο συζητάνε για τη δημιουργία marketplace, η Public το έχει ήδη δημιουργήσει επιτυχώς εδώ και 2 χρόνια. Η εταιρία είναι case study και ήδη γνωστή σε ευρωπαϊκό επίπεδο τόσο για το traffic των 65 εκατ. επισκέψεων το χρόνο σε μία χώρα 11 εκατ. κατοίκων αλλά και για τις τεχνολογικές καινοτομίες που έχει λανσάρει. Με μεγάλη τιμή, θα μεταφέρω την εμπειρία μου σε μία στιγμή που η εταιρία σχεδιάζει να προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, για την περαιτέρω επέκταση της ηγετικής της θέσης».
O Antoine Brouwer έχει διατελέσει CEO στην FonQ, ένα από τα μεγαλύτερα αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα και marketplaces στο Βέλγιο, την Ολλανδία και το Λουξεμβούργο, με χιλιάδες προϊόντα και είδη σπιτιού. Προηγουμένως, από τη θέση του Managing Director της Nextail (εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Blokker Holding), οδήγησε την Blokker Holding στην καθιέρωσή της ως η μεγαλύτερη omnichannel αλυσίδα, με συνολικά 11 ηλεκτρονικά καταστήματα σε 3 χώρες (Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο). Επίσης, κατείχε τη θέση του αντιπροέδρου για θέματα marketing και multichannel στη Media Markt – Saturn Ολλανδίας, αλλά και στην T-Mobile Ολλανδίας και Γερμανίας, ως αντιπρόεδρος του e-Business.
Η ηγετική θέση του public.gr βοήθησε την εταιρία να έχει ξεκάθαρο προβάδισμα κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού όπου κατέγραψε αύξηση των online παραγγελιών κατά 7,8 φορές και αύξηση του όγκου παραδόσεων κατά 26 φορές πανελλαδικά και διακίνησε 620.000 προϊόντα σημειώνοντας αριθμούς ρεκόρ για την ελληνική αγορά consumer electronics.