Η νεοσύστατη αυτή γραμμή, σε λιγότερο από δύο μήνες δέχτηκε πάνω από 150 κλήσεις, τα δύο τρίτα των οποίων ήταν από την Αθήνα και οι υπόλοιπες από όλη την Ελλάδα. Το 10% αυτών των κλήσεων ήταν για σοβαρές περιπτώσεις εθισμού, κάποιες από αυτές μάλιστα με συννοσηρότητα με άλλες παθήσεις. Οι περισσότεροι γονείς και φροντιστές (παππούδες και γιαγιάδεες) των παιδιών ήθελαν κυρίως να λάβουν μία επιβεβαίωση ότι τα παιδιά τους κάνουν ορθολογική χρήση της τεχνολογίας, αλλά και ότι οι ίδιο διαχειρίζονται σωστά την κατάσταση.Η μέση διάρκεια των κλήσεων ήταν 7-15 λεπτά. Αρκετές περιπτώσεις αφορούσαν επίσης υποψία εθισμού σε οθόνη, η οποία προερχόταν από άτομο τρίτο ως προς το άμεσο οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού.
Όλα αυτά καταδεικνύουν την απόλυτη ανάγκη ενημέρωσης και εκπαίδευσης γονέων και κηδεμόνων ως προς τους κινδύνους εθισμού των παιδιών στις οθόνες, καθώς η γνώση είναι ανεπαρκής και η αγωνία μεγάλη.
Η ΔΙΑΔΡΑΣΗ σε πλαίσια του σκοπού της ίδρυσής της, διατηρεί την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (210-5757050*), στην οποία εξειδικευμένο προσωπικό, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κ.α απαντούν στα ερωτήματα σας και ξεκινάει παράλληλα εκπαιδευτικά σεμινάρια για γονείς, ως ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ** σε εταιρείες για τους εργαζόμενούς τους για όλο το 2020.
*Η γραμμή υποστήριξης λειτουργεί από τις 12:00 έως τις 20:00.
** Σε περίπτωση που θέλετε να διοργανώσετε δωρεάν σεμινάριο για τους υπαλλήλους σας, επικοινωνήστε στο [email protected].
Επίσης, η εταιρεία παιχνιδιών AS Company στηρίζοντας τον σπουδαίο αυτό σκοπό, εμπλουτίζει το χώρο της ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ με δημιουργικά παιχνίδια ώστε να βοηθηθούν έμπρακτα τα παιδιά μικρότερων ηλικιών και να απέχουν από την εκτεταμένη χρήση οθονών.