“Αίμα κυλάει” στην Easyjet καθώς ο πόλεμος του βασικού μετόχου και ιδρυτή της εταιρίας, Στέλιου Χατζηιωάννου με τη διοίκηση για το συμβόλαιο της αγοράς 100 Airbus, εντείνεται, με τον CFO να παραιτείται, υπό τη σκιά αποκάλυψης στοιχείων για παλαιότερη μυστική συνάντησή του με στέλεχος της της ευρωπαϊκής βιομηχανίας παραγωγής αεροσκαφών.
Μετά την ανακοίνωση της παραίτησης, ανακοίνωση μέσω της εν Ελλάδι εταιρίας δημοσίων σχέσεων V+O, εξέδωσε ο Στέλιος Χατζηιωάννου, αποκαλύπτοντας τα στοιχεία και προαναγγέλλοντας νέες έρευνες με στόχο την απομάκρυνση της διοίκησης της εταιρίας που αρνείται να ακυρώσει την παραγγελία 100 αεροσκαφών Airbus, παρά τις τεράστιες επιπτώσεις της κρίσης του κορονοϊού στις αεροπορικές εταιρίες.
Σε συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης της easyJet για την αποχώρηση του CFO της εταιρείας, κ. Andrew Findlay, ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής και βασικός μέτοχος της εταιρείας δήλωσε:
«Ο Οικονομικός Διευθυντής της easyJet παραιτήθηκε. Ένας αχρείος έφυγε, απομένουν δύο που θα φύγουν σύντομα! Δεν προξενεί καμία απορία το ότι οι ανεξάρτητοι μέτοχοι κάνουν πάρτι σήμερα (με τις μετοχές να έχουν άνοδο 17%)! Πλησιάζουμε στην ακύρωση της συμφωνίας με την Airbus, πράγμα που θα σώσει την easyJet.
Γνωρίζω πλέον ότι ο παραιτηθείς CFO της easyJet, κ. Andrew Findlay, πέταξε με ιδιωτικό jet της εταιρείας LunaJets για να συναντήσει τον γνωστό από τα Panama Papers δικηγόρο κ. Marc Bonnant. Η πτήση, που πραγματοποιήθηκε με έξοδα της Airbus, ξεκίνησε από το αεροδρόμιο Biggin Hill στο Ν. Λονδίνο και κατέληξε στο αεροδρόμιο Buochs κοντά στη Λουκέρνη στις 16 Νοεμβρίου 2016 (και όχι στις 17).
Θα αναζητήσω σύντομα μάρτυρες για τις ανάγκες της έρευνας, ωστόσο πιστεύω ότι στο κρυφό δείπνο ήταν επίσης παρών και ο ελληνικής καταγωγής κ. Κίμων Σωτηρόπουλος, στέλεχος της Airbus. Υπάρχουν μήπως μάρτυρες της συνάντησης μεταξύ των κ.κ. Findlay, Bonnant και Σωτηρόπουλου;»
Η ανακοίνωση του Στέλιου Χατζηιώννου βρίθει στοιχείων, αιχμών και δυνάμει καταγγελιών, ενώ στοχοποιεί συγκεκριμένα πρόσωπα, θέλοντας να εντείνει την πίεση στη διοίκηση, στα εν λόγω πρόσωπα αλλά και την ηγεσία της Airbus, την οποία επιχειρεί να σύρει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με στόχο την αποδέσμευση από τις ρήτρες του συμβολαίου αγοράς των 100 Airbus.