Θετικές ενδείξεις έρχονται και από την καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ευρωζώνη, μετά από τους δείκτες επιχειρηματικού και οικονομικού κλίματος, καθώς η αποδρομή του πρώτου κύματος του COVID-19 και η σταδιακή άρση του lockdown βελτίωσαν την προβλεψιμότητα, ενώ τα μέτρα στήριξης και οι εξαγγελίες για ευρωπαϊκά κονδύλια, έδρασαν υποστηρικτικά.
Ειδικότερα, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη ζώνη του ευρώ αυξήθηκε κατά 3,2 μονάδες από το χαμηλό 11ετίας του προηγούμενου μήνα, φτάνοντας στις -18,8 τον Μάιο του 2020, έναντι προσδοκιών για υποχώρησε στο -24, σύμφωνα πάντα με προκαταρκτικές εκτιμήσεις. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνολικά, το καταναλωτικό κλίμα αυξήθηκε κατά 2,5 μονάδες σε -19,5.