Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε και λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που προκύπτουν στην εκπαίδευση, ο οργανισμός The Tipping Point με την υποστήριξη του Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ξεκινάει τη δράση «Επιχειρησιακό Κέντρο για την ψηφιακή μετάβαση των σχολείων» (Let’s Get Digital HUB).
Η δράση έχει ως στόχο να υποστηρίξει εκπαιδευτικούς και μαθητές σε σχολεία ανά την Ελλάδα, να εντάξουν ομαλά στη διδασκαλία τους ψηφιακά εργαλεία που θα ενισχύσουν τη συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα βελτιώσουν την εξ αποστάσεως προσέγγιση.
Με βασική προτεραιότητα οι μαθητές να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τη σχολική κοινότητα, η εκπαιδευτική πλατφόρμα του The Tipping Point προσφέρει τη δυνατότητα σύγχρονης εκπαίδευσης μέσω τηλεδιασκέψεων, και ασύγχρονης εκπαίδευσης, καθώς οι μαθητές μπορούν να θέτουν τις ερωτήσεις τους στους μέντορες του προγράμματος και να λαμβάνουν απαντήσεις μέσα από σύντομα βίντεο 100 δευτερολέπτων.
Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί θα λάβουν συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων και βέλτιστων πρακτικών ψηφιακής διδασκαλίας μέσα από σύγχρονες (live) τηλεδιασκέψεις με «μέντορες-καθηγητές», που θα μοιράζονται βέλτιστες πρακτικές ψηφιακής εκπαίδευσης. Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής του The Tipping Point σε Android και iOS ή/και web, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να θέτουν ερωτήσεις σε άλλους καθηγητές σχολείων σχετικά με εργαλεία και μεθοδολογία για την ψηφιακή μετάβαση.
Ένας επιπλέον στόχος της δράσης, είναι να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα που θα λειτουργεί ως πεδίο αναφοράς για τις βέλτιστες πρακτικές των εκπαιδευτικών. Η ιστοσελίδα θα περιέχει ερωτήσεις από εκπαιδευτικούς που κάνουν τη μετάβαση στην τάξη τους, καθώς και απαντήσεις 100 δευτερολέπτων από «εκπαιδευτικούς-μέντορες» που είτε είναι ειδικοί, είτε έχουν λάβει μέρος στο πρόγραμμα και μοιράζονται την εμπειρία τους.
Το πρόγραμμα στοχεύει στην πρώτη φάση σε 30 σχολεία που θα επιλεγούν ως «Digital Transition Hubs», με απώτερο στόχο το σταδιακό ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε 270 σχολεία (περίπου το 10% των σχολείων της χώρας). Η έμφαση θα δοθεί σε απομακρυσμένα σχολεία σε ολόκληρη την επικράτεια, αλλά και σε Επαγγελματικά Λύκεια και Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, που θα έχουν αυξημένες ανάγκες συνδεσιμότητας, ακόμα και μετά το πέρας της υγειονομικής κρίσης.