Βουτιά πέρα και έξω ακόμα και από το πλέον απαισιόδοξο σενάρια έκανε ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος στη Γερμανία, υποχωρώντας στις 2,7 μονάδες, τον Μάρτιο.
Ο δείκτης GfK έχασε 5.6 μονάδες και υποχώρησε στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Μάιο του 2009. Η επίδοση είναι πολύ χαμηλότερη από τις προσδοκίες της αγοράς για κάμψη στις 7.1 μονάδες.
Στην ουσία επιδεινώθηκαν άρδην οι προσδοκίες των καταναλωτών για
τα προσωπικά τους εισοδήματα στις -13.4 από 27.8, επίπεδο που αποτελεί το χαμηλότερο των τελευταίων 7 ετών
για την οικονομική ανάπτυξη από 20.4 στις -19.2, το χαμηλότερο από τον Αύγουστο του 2012, εν μέσω φόβου για ύφεση λόγω της επιδημίας του κορονοϊού.
Ο δείκτης διάθεσης αγοράς υποχώρησε επίσης σημαντικά, στις 22.2 μονάδες από 31.4 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούνιο του 2013.