if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('above-header'); }
if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('logo-banner-728-90'); }

Η επόμενη μέρα για Public, Media Markt και οι στόχοι του Πάνου Γερμανού

Πάνος Γερμανός

Τη συμφωνία συγχώνευσης της Olympia Group συμφερόντων του Πάνου Γερμανού και της Media Markt, αλλά χωρίς οικονομικό αντίτιμο, ενέκρινε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, με δεδομένο ότι διασφαλίζεται η αυτονομία της γερμανικής φίρμας σε επίπεδο αγοράς.

Η ολοκλήρωση του deal που θα δημιουργήσει συνέργειες, αυξημένο τζίρο και θα αναβαθμίσει τη θέση του ομίλου Olympia στην ελληνική λιανική αγορά ηλεκτρονικών.

if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('inarticle1'); }

Το νέο σχήμα θα έχει δίκτυο 67 καταστημάτων, τζίρο 450 εκατ. ευρώ, 2.300 εργαζόμενους και μεγάλη τεχνογνωσία φιλοδοξεί. Στόχος του Πάνου Γερμανού είναι να παίξει η νέα εταιρία πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά, εδραιώνοντας θέση ως κορυφαίου retailer και μείζονος supplier ταυτόχρονα, γεγονός θα επιτρέψει την βελτιστοποίηση της απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας συμπιέζοντας τα κόστη και διευρύνοντας τα περιθώρια κέρδους

Παράλληλα, ο όμιλος της Olympia χτίζει θέση και στο Real Estate μέσω της στρατηγικής συμμετοχής στη Lamda Development, που έχει στόχο την πρόσβαση σε προνομιακούς χώρους πώλησης, την καθετοποίηση του ομίλου μέσα από τη διαδικασία αυτή και παράλληλα τη διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων.

Μετά την έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η διοίκηση της Olympia, που αποκτά το management και της Media Markt θα εφαρμόσει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο business plan, διατηρώντας την αυτονομία των σημείων πώλησης, αλλά παράλληλα ενοποιώντας και διευρύνοντας τα κανάλια εφοδιασμού τόσο για τα outlet της γερμανικής φίρμας όσο και για τα Public. Κομβικό ρόλο σε αυτό θα παίξει η Westnet.

Τα Media Markt, διατήρησαν τις πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς που κατέχουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, με τον τζίρο να κινείται στα 187 εκατ. ενώ αντιπροσωπεύοντας ποσοστό σταθερά υψηλότερο του 10% επί της συνολικής κίνησης της αγοράς. οι πωλήσεις της οποίας υπερβαίνουν τα 1,5 δισ. ευρώ.

Παράλληλα, τα Public βρίσκονται σε έντονα ανοδική τροχιά,επιτυγχάνοντας ανάπτυξη πωλήσεις 257 εκατ. ευρώ το 2018, ενώ αποδίδουν και μέτρα οικονομικού εξορθολογισμού, όπως καταγράφεται στα EBITDA.

Η ανακοίνωση:

«Έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, για την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρεία «Olympia Group Ltd», επί των εταιριών Media Saturn Electronics Hellas Commercial and Holding S.A. και Media-Saturn Griechenland Beteiligungen GmbH. Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας, η Επιτροπής Ανταγωνισμού στις 5 Νοεμβρίου 2019, ομόφωνα, ενέκρινε, με την υπ ́αριθμ 695/2019 απόφαση της, την γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση, σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 6 και 8 του Ν.3959/11, όπως ισχύει, για την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου της εταιρίας «Olympia Group Ltd» επί των εταιριών Media Saturn Electronics Hellas Commercial and Holding S.A. και Media-Saturn Griechenland Beteiligungen GmbH, με σκοπό εν τέλει την απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου επί της επιχείρησης καταστημάτων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών ευρείας κατανάλωσης που λειτουργούν υπό το εμπορικό σήμα Media Markt στην Ελλάδα.

Με την ως άνω απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε, ότι η υπό εξέταση συγκέντρωση, η οποία αφορά τον ευρύτερο κλάδο πώλησης ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών αλλά και τις λοιπές αγορές που δραστηριοποιούνται αμφότερα τα μέρη που συμμετέχουν στην συγκέντρωση (όπως είδη computing, είδη gaming, βιβλία, παιχνίδια, χαρτικά και γραφική ύλη), παρότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού, στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά».

 

if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('fp-300-1st'); }
Exit mobile version