Στο επίκεντρο πολιτικής και όχι μόνο αντιπαράθεσης βρίσκεται το Twitter μετά την απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου, Τζκ Ντόρσι να απαγορεύσει την πολιτική διαφήμιση παγκοσμίως, ενόψει μάλιστα των βρετανικών και αμερικανικών εκλογών, καθώς η πόλωση εντείνεται.
Ο Ντόρσι σε ανάρτησή του αναφέρει ότι η επιρροή στην πολιτική οφείλει να “επιτυγχάνεται και όχι να εξαγοράζεται”, διαχωρίζοντας που γεννά η διαφήμιση στο internet και τα κοινωνικά δίκτυα για τους διαφημιστές και τα ρίσκα που απορρέουν από την χρήση τους στην πολιτική.
Η απόφαση του Twitter πάντως δημιουργεί προοπτική απώλειας εσόδων για την εταιρία, υπέρ του Facebook, το οποίο προσφάτως αποφάσισε ότι δεν σκοπεύει να απαγορεύσει την πολιτική διαφήμιση.
Ακόμα όμως και έτσι, ο διευθυντής της καμπάνιας για την επανεκλογή του Ντόναλντ τραμπ, Μπραντ Πάρσκαλ χαρακτήρισε την απόφαση του Twitter “μια ακόμη προσπάθεια της Αριστεράς για τη φίμωση των Συντηρητικών και του Τραμπ”.
Ο Μπίλ Ρούσο επικεφαλής της καμπάνιας του Δημοκρατικού πρώην αντιπροέδρου των ΗΠΑ που διεκδικεί το χρίσμα, Τζο Μπάιντεν, από την άλλη πλευρά, αντιμετώπισε θετικά την εξέλιξη δηλώνοντας ότι “όταν βρίσκεται μπροστά στην επιλογή κέρδη ή ακεραιότητα της Δημοκρατίας είναι ενθαρρυντικό ότι, για μια φορά, δεν κέρδισε ο τζίρος”.
Επίθεση στο Twitter και τον Ντόρσι εξαπέλυσε και ο ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο οποίος σε conference call με δημοσιογράφους χαρακτηρίζει, εμμέσως πλην σαφώς, λογοκρισία των πολιτικών και των ειδήσεων την απαγόρευση διαφήμισης, γράφοντας:”Σε μια Δημοκρατία, δε νομίζω ότι είναι σωστό ιδιωτικές εταιρίες να λογοκρίνουν πολιτικού και ειδήσεις”