Πιο απαισιόδοξοι εμφανίζονται οι καταναλωτές στην Τουρκία τον Σεπτέμβριο παρά τις δύο γενναίες μειώσεις επιτοκίων το τελευταίο διάστημα και την ενεργοποίηση κοινωνικών παντοπωλείων από την κυβέρνηση με στόχο τον έλεγχο στις τιμές των τροφίμων.
Ο δείκτης εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην Τουρκία μειώθηκε στις 55,8 μονάδες τον Σεπτέμβριο του 2019 από 58,3 τον προηγούμενο μήνα.
Ήταν η χαμηλότερη ανάγνωση από τον Μάιο, εν μέσω κατώτερων προσδοκιών σχετικά με
- την οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών (74 έναντι 77,8 τον Αύγουστο)
- τη γενική οικονομική κατάσταση (71 έναντι 74,3) και
- την ανεργία (55,3 έναντι 58,3).
Εν τω μεταξύ, οι προσδοκίες σχετικά με την πιθανότητα αποταμίευσης βελτιώθηκαν (22,8 έναντι 22,7).