Καρπούς αποδίδει η κινητικότητα που είχε αναπτύξει παρασκηνιακά η Airbus τους τελευταίους μήνες, μετά την καθήλωση των 737 MAX της Boeing, καθώς με το άνοιγμα της Διεθνούς Αεροπορικής Έκθεσης του Παρισιού ανακοίνωσε την παραγγελία 100 συνολικά αεροσκαφών από την Air-Lease, ενώ προσδοκά 100 ακόμα παραγγελίες από την έκθεση.
Η παραγγελία ανέρχεται στα 11 δισ. δολάρια και δίνει στην ευρωπαϊκή εταιρία προβάδισμα έναντι της αμερικανικής που δεν έχει συνέλθει ακόμα από τον αντίκτυπο της πτώσης των δύο 737 MAX8 και το σκάνδαλο με το λογισμικό του.
Στην παραγγελία 100 αεροσκαφών περιλαμβάνονται και 27 του νέου μοντέλου Α321ΧLR, με το οποίο η Airbus θέλει να αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα έναντι της Boeing. Πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους αεροσκάφος, το οποίο όμως μπορεί να πραγματοποιεί διατλαντικές πτήσεις έως και 4.700 ναυτικών μιλίων.
Είναι η πρώτη παραγγελία για το A321XLR, που ανακοινώνει η Airbus. To αεροσκάφος έχει 240 θέσεις και πρόκειται για παραλλαγή του μοντέλου A320neo.