Σε αναπτυξιακή τροχιά για 13ο συνεχόμενο τρίμηνο διατηρήθηκε η Wind Hellas, το πρώτο τρίμηνο του 2019, αντιβαίνοντας τις συνθήκες κρίσης που επικρατούν και τον οξυμένο ανταγωνισμό. Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα δείχνουν ότι η αναδιάρθρωση απέδωσε καρπούς στη μείωση του κόστους και την αύξηση των οργανικών εσόδων, ενώ βελτιώθηκε ποιοτικά και ποσοτικά η συνδρομητική βάση.
Ειδικότερα, για το α΄ τρίμηνο του 2019 η εταιρία ανακοίνωσε ότι τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες κινήθηκαν ανοδικά (+2,3% σε ετήσια βάση) και ανήλθαν σε 120,7 εκατ. ευρώ. Από την άλλη πλευρά, τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA σημείωσαν αύξηση κατά 26,2% φτάνοντας τα 32,7 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρία, στην ανάπτυξη των εσόδων συνέβαλε τόσο η σταθερή όσο και η κινητή τηλεφωνία. Τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας είχαν άνοδο 3,1% φτάνοντας τα 66,7 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα της σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,1% και ανήλθαν σε 41,8 εκατ. ευρώ.
«Τα αποτελέσματα α΄ τρίμηνου του έτους καταγράφουν αξιοσημείωτη βελτίωση εσόδων και EBITDA και είναι ένα δυνατό ξεκίνημα ώστε το 2019 να συμπληρώσουμε μία τετραετία πλέον ανάπτυξης»,
σχολίασε ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Wind Hellas Νάσος Ζαρκαλής.
«Διατηρήσαμε στο ξεκίνημα της χρονιάς», πρόσθεσε το στέλεχος της Wind, «την έμφαση στην επίτευξη ισχυρών εμπορικών αποτελεσμάτων. Η στρατηγική μας αποδίδει, καθώς τα έσοδα από υπηρεσίες αυξάνονται, η κερδοφορία μας επιταχύνεται και σημειώνουμε θετικές επιδόσεις σε κάθε εμπορική μας δραστηριότητα».
H διοίκηση της Wind ανέφερε ακόμη ότι, κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του έτους, πραγματοποιήθηκαν συνολικές επενδύσεις ύψους 19,5 εκατ. ευρώ. Aναφορικά με τις εμπορικές επιδόσεις, η εταιρία αναφέρει αύξηση 55,2% ετησίως στην κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής, αύξηση συνδρομητών ευρυζωνικών συνδέσεων νέας γενιάς (NGA) κατά 92,6%, 619.000 πελάτες σταθερής συνολικά, αυξημένους κατά 3,7% σε ετήσια βάση, και αύξηση των νοικοκυριών που λαμβάνουν υπηρεσίες σύγκλισης (double, triple play κ.λπ.) κατά 12,6%, στις 210.000. Tέλος, η υπηρεσία Wind Vision ενέγραψε συνολικό αριθμό πελατών 37.900 στο τέλος Μαρτίου.
«Οι εντατικές επενδύσεις μας σε υποδομές νέας γενιάς και η εξαιρετική συνολικά εμπειρία πελάτη συνέβαλαν στα πολύ καλά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Είμαστε βέβαιοι ότι η ανοδική μας πορεία θα συνεχιστεί για το υπόλοιπο της χρονιάς, καθώς θα εστιάσουμε στη σύγκλιση των υπηρεσιών μας και στην αξία που μπορούμε να προσφέρουμε στα νοικοκυριά»,
είπε ο κ. Ζαρκαλής.