Τα έσοδα από τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο έχουν περάσει επίσημα το ποσό των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντιπροσωπεύοντας αύξησης της τάξης του 386% σε περίπου μια δεκαετία, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευθείσα έκθεση της IAB και της PwC.
Περισσότερο από το ήμισυ των διαφημιστικών εσόδων προήλθε από κινητά. Σχεδόν πριν από μια δεκαετία, διαφημιστές και διαφημιζόμενοι δεν χρησιμοποιούσαν το κινητό ως διαφημιστικό μέσο καθόλου. Καθώς, όμως, οι καταναλωτές υιοθέτησαν τα smartphones, ακολούθησαν οι διαφημιζόμενοι.
Η ραγδαία αύξηση της δημοτικότητας των smartphones αποτέλεσε τη καμπανάκι για τους διαφημιστές ώστε να συνειδητοποιήσουν το δυναμικό διαφήμισης του κινητού. Εννέα χρόνια αργότερα, το μέσο καταλαμβάνει πάνω από το ήμισυ της πίτας των διαφημιστικών εσόδων.
Τα έσοδα από κινητά έχουν μεγάλες προοπτικές, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι δημιουργικές μορφές διαφήμισης και οι τοποθετήσεις σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων αναπτύσσονται περαιτέρω.
Μερικοί αναλυτές ανησυχούν ότι η ανάπτυξη σε αυτόν τον τομέα θα επιβραδυνθεί.