Οι προβλέψεις για δικαστικά έξοδα, που συνδέονται με το dieselgate, ροκάνισαν τα κέρδη της Volkswagen, καθώς παρά την αύξηση του τζίρου, το bottom line υποχώρησε στο πρώτο τρίμηνο του έτους.
Τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν στα 3,05 δισ. Ευρώ (3,31 δισ. Ευρώ) από 3,3 δισ. Ευρώ το ίδιο τρίμηνο πριν από ένα χρόνο. Τα έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,1% στα 60 δισ. ευρώ.
Η μάρκα “Volkswagen”, μία από τις 12 εταιρίες του γερμανικού ομίλου, ανέφερε αύξηση EBITDA κατά 5% στα 921 εκατ. ευρώ, καθώς η περιστολή δαπανών αντιστάθμισε τις απώλειες.
Τα κέρδη όμως υποχώρησαν σε δύο από τις κορυφαίες μάρκες, τα πολυτελή τμήματα της Audi και της Porsche. Τα κέρδη της Audi υποχώρησαν 1,1 δισ ευρώ από 1,3 δισεκατομμύρια, λόγω αλλαγών μοντέλου και υψηλότερων δαπανών για νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Τα λειτουργικά κέρδη της Porsche μειώθηκαν κατά 12% στα 829 εκατ. Ευρώ.
Η Volkswagen εξακολουθεί να αντιμετωπίζει νομικά ζητήματα από το σκάνδαλο του του 2015 σχετικά με το dieselgate, συμπεριλαμβανομένων των εκκρεμών αγωγών από επενδυτές που λένε ότι η εταιρία δεν τους ενημέρωσε εγκαίρως για το θέμα των εκπομπών.
Η εταιρία αύξησε τα έσοδα από τις πωλήσεις της, παρά τη μείωση των πωλήσεων κατά 2,8%, στα 2,6 δισεκατομμύρια, χάρη στη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους.
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Βόλφσμπουργκ δήλωσε ότι διατηρεί τις προβλέψεις της για πωλήσεις και κέρδη φέτος, προβλέποντας ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ότι οι αποδόσεις στις πωλήσεις θα ήταν μεταξύ 6,5% και 7,5%