Άλμα στα υψηλά τριμήνου πραγματοποίησε τον Φεβρουάριο ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Τουρκία, η οικονομία της οποίας οδηγείται σε ύφεση εξαιτίας του υψηλού εξωτερικού χρέους, των εντάσεων με ΗΠΑ και Ευρώπη και τη διολίσθηση του νομίσματος.
Ο δείκτης εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην Τουρκία αυξήθηκε σε 59,4 τον Μάρτιο του 2019 από 57,8 τον προηγούμενο μήνα, το υψηλότερο σημείο από τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, ενισχυμένη από τις βελτιώσεις στις προσδοκίες για την οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών (78,3 έναντι 75,2 το Φεβρουάριο), γενική οικονομική κατάσταση (78,6 έναντι 75,0), ενώ η πιθανότητα εξοικονόμησης παρέμεινε αμετάβλητη (22,0).
Από την άλλη πλευρά, οι καταναλωτές αναμένουν επιδείνωση της κατάστασης της απασχόλησης (58,9 έναντι 59,0). Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Τουρκία ανήλθε κατά μέσο όρο σε 74,67 δείκτες από το 2004 έως το 2019, φτάνοντας σε υψηλά επίπεδα 98,68 δείκτη το Φεβρουάριο του 2004 και σε χαμηλά επίπεδα 55,66 δείκτη το Νοέμβριο του 2008.