Στοιχεία που ενισχύουν την εκδοχή όι η Boeing γνώριζε τα προβλήματα πριν από τη δεύτερη πτώση του 737 MAX της Ethiopian, έρχονται στη δημοσιότητα, καθώς τα ευρήματα από τα μαύρα κουτιά των αεροσκαφών είναι παρόμοια.
Επίσης, σύμφωνα με τους Seattle Times, η ανάλυση ασφαλείας της κατασκευάστριας της ίδιας της Boeing είχεεντοπίσει πολλά και σοβαρά κενά στο σύστημα ελέγχου πτήσης.
Επικαλούμενη νυν αλλά και πρώην εργαζόμενους στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA), η εφημερίδα σημειώνει ότι η ανάλυση ασφαλείας της Boeing επί του συστήματος πτήσης του συγκεκριμένου αεροσκάφους, υποτίμησε την ισχύ του.
Σύμφωνα με την εφημερίδα που επικαλείται εκπρόσωπο της FAA, η τελευταία δεν διερεύνησε εις βάθος τα συγκεκριμένα ευρήματα και ακολούθησε τη στάνταρντ διαδικασία έκδοσης πιστοποιητικού για τον τύπο MAX του Boeing 737.
Το ρεπορτάζ αναφέρει επίσης πως τόσο η Boeing όσο και η FAA είχαν ενημερωθεί για το περιεχόμενο του ρεπορτάζ και τους είχε ζητηθεί να τοποθετηθούν πριν από 11 ημέρες, δηλαδή προτού συμβεί η συντριβή του αεροσκάφους των Αιθιοπικών Αερογραμμών.
Η Boeing, όπως και η FAA, δεν έχει μέχρι στιγμής τοποθετηθεί επί των ισχυρισμών της εφημερίδας.
Το Crisis Monitor είχε εγκαίρως επισημάνει πληροφορίες και δημοσιεύματα τα οποία σε ανύποπτο χρόνο αναφέρονταν στις εσωτερικές διεργασίες για την αναβάθμιση του συστήματος διεύθυνσης και ελέγχου του αεροσκάφους.