Αύξηση 8,2% σημείωσαν οι λιανικές πωλήσεις στην Κίνα, σε ετήσια βάση το πρώτο δίμηνο του 2019, υπερβαίνοντας οριακά τις μεσοσταθμικές προσδοκίες για άνοδο κατά 8,1%, ένδειξη της αυξανόμενης συμβολής της εσωτερικής κατανάλωσης στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, καθώς έχει περιοριστεί η ανάπτυξη των εξαγωγών, λόγω του ρευστού διεθνούς περιβάλλοντος και της ανάσχεσης των ρυθμών ανάπτυξης της παγκόσμιας οικονομίας.
Οι πωλήσεις συνέχισαν να αυξάνονται για: τα ενδύματα (1,8% έναντι 7,4% το Δεκέμβριο). τα καλλυντικά (8,9% έναντι 1,9%) · κοσμήματα (4,4% έναντι 2,3%) · προσωπική φροντίδα (15,9% έναντι 16,8%) · οικιακές συσκευές (3,3% έναντι 13,9%). έπιπλα (0,7% έναντι 12,7%) · πετρέλαιο, προϊόντα πετρελαίου (2,5% έναντι 5,8%) · και οικοδομικά υλικά (6,6% έναντι 8,6%).
Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις υποχώρησαν για αυτοκίνητα (-2,8% έναντι -8,5%), ενώ ανέκαμψαν σημαντικά τόσο για τα είδη γραφείου (8,8% έναντι -4,0%). και τις τηλεπικοινωνίες (8,2% έναντι -0,9%).