Το 2018 αποδείχθηκε δύσκολη χρονιά για πολλές μεγάλες εταιρίες, καθώς τα εμπορικά τους σήματα δέχθηκαν σημαντικά πλήγματα εξαιτίας των επιλογών που έκαναν οι διοικήσεις τους και της δημοσιότητας που έτυχαν.
Έτσι, το Facebook αποδεικνύεται ο μεγαλύτερος χαμένος σε επίπεδο διολίσθησης της φήμης, στην ετήσια έκθεση για τις “100 πιο αναγνωρίσιμες εταιρίες” της Axios and Harris, καθώς έχασε 43 θέσεις και υποχώρησε στην 94! Το Facebook βρέθηκε στο επίκεντρο της έρευνας για παρέμβαση στις αμερικανικές εκλογές, υποκλοπης προσωπικών δεδομένων χρηστών από εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόταν και λόγω καταγγελιών για παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας διασφάλισης απορρήτου παγκοσμίως.
Η Tesla είχε τη δεύτερη μεγαλύτερη πτώση στην έρευνα, χάνοντας 39 θέσεις από την 3η υψηλότερη βαθμολογία το 2018. στην 42η θέση το 2019. Η εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήρθε αντιμέτωπη με επιχειρησιακές και διευθυντικές αστοχίες, κυρίως εξαιτίας της σύγκροσης του Έλον Μασκ με τη SEC, επ αφορμής ενός tweet, στο οποίο άνοιγε ζήτημα αποχώρησης της εταιρίας από το Χρηματιστήριο..
Στο στόχαστρο βρέθηκε όμως και η Nike, επειδή αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τον αμφιλεγόμενο Colin Kaepernick, σε μία από τις διαφημιστικές καμπάνιες της. Η εταιρία υπέστη ένα ακόμη πλήγμα, όταν παπούτσι της, που το φορύσε ανερχόμενος αστέρας του κολεγιακού μπάσκετ στις ΗΠΑ, έσπασε, προκαλώντας στον παίχτη τραυματισμό. Αυτό που μεγιστοποιεί τον αντίκτυπο της συγκυρίας με το παπούτσι, όμως, ήταν η παρουσία στο γήπεδο του τέως προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, καθώς προσέλκυσε media και αυτομάτως δημιουργήθηκε ηχώς.