Οι λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 3,3% σε ετήσια βάση το Σεπτέμβριο του 2018, με τον ρυθμό να επιβραδύνει οριακά, ωστόσο, σε μηνιαία βάση, καταγράφοντας την πλέον αδύναμη αύξηση από τον Ιούλιο.
Η αύξηση οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις βιβλίων, χαρτικών και άλλων ειδών που έτρεξαν με 7,4%, σούπερ μάρκετ (5,9%) · ρούχα και υποδήματα (4,7%), τα καύσιμα αυτοκινήτων (1%).
Από την άλλη πλευρά οι πωλλήσεις στα φαρμακευτικά προϊόντα και τα καλλυντικά μειώθηκαν 1,5%.
Σε εποχικά διορθωμένη μηνιαία βάση, το λιανικό εμπόριο μειώθηκε κατά 0,1%, που συνιστά βελτίωση μετά από το -0,7% τον Αύγουστο.
Οι κυριότερες μειώσεις σημειώθηκαν στα πολυκαταστήματα (-3,8%) και στα φαρμακευτικά προϊόντα και τα καλλυντικά (-2,4%).
Οι λιανικές πωλήσεις σε ετήσια βάση στην Ελλάδα ήταν κατά μέσο όρο -0,63% από το 2001 έως το 2018, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό 13,60% το Δεκέμβριο του 2006 και ιστορικό χαμηλό -19,40% το Δεκέμβριο του 2010.