Σε θετικό έδαφος και με βελτιούμενα μεγέθη για τρίτο κατά σειρά τρίμηνο παρέμειναν τα Public, του ομίλου Olympia Group, συμφερόντων του Πάνου Γερμανού, ένδειξη ότι το επιχειρηματικό σχέδιο υλοποιείται και ότι οι πρωτοβουλίες επέκτασης μέσα στην κρίση απέδωσαν καρπούς.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία, ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρίας αυξήθηκε κατά 2,85% στα 241 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν άνοδο 13% στα 3,445 εκατ. ευρώ. Ήταν το τρίτο διαδοχικό έτος ενισχυμένης κερδοφορίας για την εταιρεία.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, τα ενισχυμένα οικονομικά μεγέθη της εταιρίας το 2017 συνδέονται με την επέκταση του δικτύου καταστημάτων, την προσφορά νέων υπηρεσιών, τη συνεχή διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.
Η εταιρία ενίσχυσε περαιτέρω τα μερίδιά της σε όλες τις στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων, όπως κινητά τηλέφωνα, laptops, βιβλία, gaming και παιχνίδια, ενώ ακόμη περισσότεροι πελάτες προτίμησαν το 2017 τα καταστήματα Public για τις εποχικές αγορές τους, όπως αποδεικνύεται από την αύξηση που καταγράφηκε στην ειδική κατηγορία Back to School.
Μια ακόμη πρωτιά κατέγραψε η Public στη Black Friday, θεσμό που η ίδια εισήγαγε στην ελληνική αγορά, με 814.388 επισκέψεις στο ηλεκτρονικό κατάστημά της σε μία μόνο ημέρα.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Public (Retailworld A.E.), ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε πως «
σε ένα ιδιαίτερα έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ομάδα της Public κατάφερε το 2017 να ενισχύσει την κερδοφορία της, και να αυξήσει περαιτέρω τα μερίδιά της σε στρατηγικές κατηγορίες». Όπως είπε το 2017 ήταν και μια χρονιά μεγάλης προετοιμασίας για την επόμενη τριετία. «Ενδυναμώσαμε την ομάδα μας με νέα στελέχη, επενδύσαμε σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμα εργαλεία, ενισχύσαμε ακόμα περισσότερο το δίκτυό μας εγκαινιάζοντας δύο concept stores στο Κολωνάκι και το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και τέλος δημιουργήσαμε το Public Office, τη δική μας πρόταση εταιρικών πωλήσεων» τόνισε. Το πλάνο μας για το 2018, πρόσθεσε, υλοποιείται ήδη με δυναμική εκκίνηση την πρόσφατη ανακοίνωση της δημιουργίας του πρώτου Ελληνικού Marketplace στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα επεκτείνεται η παρουσία στην κυπριακή αγορά, με νέο κατάστημα που θα ανοίξει σε λίγους μήνες στη Λευκωσία».