Κάμψη σημείωση η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Τουρκία τον Μάιο, προσφέροντας μια ακόμη ένδειξη της αποδυνάμωσης της οικονομίας και της επίδρασης του υψηλού πληθωρισμού.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η εμπιστοσύνη των καταναλωτών υποχώρησε στις 69,90 μονάδες τον Μάιο, έναντι 71,90 μονάδες τον Απρίλιο του 2018.
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Τουρκία ήταν κατά μέσο όρο 75,39 μονάδες από το 2004 έως το 2018, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό 98,68 μονάδες το Φεβρουάριο του 2004 και ιστορικό χαμηλό στις 55,66 μονάδες το Νοέμβριο του 2008.