Σε αναπτυξιακή τροχιά η Interamerican

Σε αναπτυξιακή τροχιά η Interamerican

Σε αναπτυξιακή τροχιά παραμένει η Interamerican παρά τον ιδιαίτερα οξύ ανταγωνισμό και τις προκλήσεις που φέρνει η ταυτόχρονη εφαρμογή κοινοτικών οδηγιών και νέων χρηματοοικονομικών προτύπων.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η Interamerican το 2017 εμφάνησε, διαδοχικά για έκτη χρονιά, σημαντικά επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) που έφθασαν, προ φόρων, στα 27,9 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 49,2% έναντι των αντίστοιχων κερδών κατά το 2016 (18,7 εκατ.).

Τα συνολικά κέρδη προ φόρων της Interamerican πέρυσι ανήλθαν στα 31 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της θετικής επίδρασης από τη μεταβολή του αποθέματος Ζωής και Υγείας του ελέγχου κεφαλαιακής επάρκειας (LAT), λόγω των υψηλότερων επιτοκίων κατά το έτος. Ταυτόχρονα, οι τρεις εταιρείες του ομίλου ξεπέρασαν τον εσωτερικό στόχο φερεγγυότητας 120% (κατά Solvency II), φθάνοντας η εταιρία Ζωής στο 185%, η εταιρία Γενικών στο 173% και η εταιρία Βοήθειας στο 124%.

Διαφήμιση

Όσον αφορά στην παραγωγή ασφαλίστρων, η Interamerican σημείωσε συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 347,2 εκατ. ευρώ, έναντι 329,3 εκατ. κατά το 2016 (αύξηση 5,4%). Κατά το 2017, επιτεύχθηκε αύξηση σε όλες τις προϊοντικές γραμμές, με τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των γενικών ασφαλίσεων να φθάνουν στα 187,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 0,7% έναντι του 2016, των ασφαλίσεων υγείας στα 88,6 εκατ. αυξημένα κατά 5,1% και των ασφαλίσεων ζωής στα 71,3 εκατ. αυξημένα κατά 21,1%. Σημειώνεται ότι η ασφαλιστική αγορά είχε συνολική παραγωγή πέρυσι στα 3,78 δισ. ευρώ, στα ίδια επίπεδα με το 2016. Το μερίδιο αγοράς της εταιρίας έχει, επίσης, αυξηθεί σημαντικά και εκτιμάται σε 12% στις ασφαλίσεις κατά ζημιών και σε 5,9% στις ασφαλίσεις ζωής, με βάση τα προσωρινά στοιχεία της ΕΑΕΕ.

Διαβάστε  Με Fosun συζητά πλέον η Εθνική για την Ασφαλιστική, ζητάει περισσότερα

Βελτιωμένος είναι και ο δείκτης ζημιών (loss ratio) της Interamerican, τόσο στις γενικές ασφαλίσεις όπου έφθασε στο 42% από 50% κατά το 2016, λόγω αποτελεσματικής διαχείρισης ζημιών, παραμετρικής τιμολόγησης και underwriting, όσο και στις ασφαλίσεις υγείας με 68% έναντι 73% κατά το 2016, κυρίως λόγω λιγότερων αποζημιώσεων για σοβαρές ασθένειες.

Η εστίαση της εταιρίας στον πελάτη υπογραμμίστηκε πέρυσι από πληρωμές και αποζημιώσεις που έφθασαν στα 213,8 εκατ. ευρώ, με καλύτερο χρόνο απόδοσης εξαιτίας της απλοποίησης διαδικασιών και της καθετοποίησης, ενώ το ποσοστό παραπόνων θεωρείται αμελητέο (ενδεικτικά: 1 παράπονο ανά 1.255 περιπτώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου).

Οι καταβολές ποσών, σε συνδυασμό με το πλήθος περιστατικών (439.844) που διαχειρίστηκε η Interamerican με την οδική και άμεση ιατρική βοήθεια μεταφράζονται σε 2,3 χιλιάδες πελάτες να εξυπηρετούνται καθημερινά, κατά μέσο όρο. Η σχεδόν απόλυτη αναγνωρισιμότητα των brands Interamerican (98%) και Anytime (97%), η ικανοποίηση των πελατών -88% και 90% αντιστοίχως- και η υψηλή διατηρησιμότητα στις ασφαλίσεις υγείας και αυτοκινήτου καταδεικνύουν εξαιρετικό βαθμό εμπιστοσύνης και προτίμησης για την εταιρία. Παρά την κρίση, κατά το 2017 η Interamerican διατήρησε τη βάση του πελατολογίου της και βελτίωσε σημαντικά τον σύνθετο δείκτη ΝPS (62), που παρακολουθεί συστηματικά από το 2014 με online έρευνα αγοράς σε πελάτες οι οποίοι έχουν εξυπηρετηθεί, διατηρώντας συνεχώς επίκαιρη την εικόνα ικανοποίησης, πιστότητας και διάθεσης σύστασης της εταιρίας σε τρίτους.

Διαβάστε  Η Gongbao παίρνει την Εθνική Ασφαλιστική

Το επιχειρησιακό σχέδιο
Όπως τόνισε κατά τη συνέντευξη Τύπου ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican, ο οργανισμός έχει εισέλθει σε μια φάση δυναμικού μετασχηματισμού για τη δημιουργία αναπτυξιακής προοπτικής, με προσαρμογή στις μεγάλες μεταβολές του οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος. «Αιχμή» του μετασχηματισμού αποτελούν η αξιοποίηση της τεχνολογίας και η απόλυτη ψηφιοποίηση, η εισαγωγή της καινοτομίας σε κάθε λειτουργική και προϊοντική γραμμή, η ανάπτυξη όλων των δικτύων διανομής και η διαρκής βελτίωση της ποιότητας των δεδομένων.

«Ανταποκρινόμαστε με αποφασιστικότητα στις προκλήσεις της νέας εποχής, πρωτοπορώντας σε κάθε τομέα και αλλάζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο. Θωρακίζουμε την αξιοπιστία της Interamerican και εστιάζουμε στα σημαντικά ζητήματα που απασχολούν ασφαλιστικά τους πολίτες σήμερα: την υγεία, τη σύνταξη, την περιουσία, με σκοπό να συμβάλλουμε σταθερά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Ενισχύουμε την εταιρική θέση και ανοίγουμε τον ορίζοντα με επενδύσεις στην υγεία, την καινοτομία και σε ανθρώπινους πόρους, δημιουργώντας μια διαφορετική εταιρία» υπογράμμισε ο κ. Καντώρος, αναφερόμενος και στη μοναδικότητα της Interamerican στον τομέα της υγείας με παροχή υπηρεσιών από ιδιόκτητες υποδομές, που επιτρέπουν έλεγχο του κόστους υγείας και καλύτερη φροντίδα για τον πελάτη.

Είναι αξιοσημείωτο ότι η εταιρία λειτούργησε πέρυσι και δεύτερο πολυϊατρείο MEDIFIRST στην Αθήνα (βόρεια προάστια), που αποτελεί επένδυση της τάξεως των 2,5 εκατ. ευρώ. Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος, στον σχεδιασμό της εταιρίας περιλαμβάνεται η δημιουργία και άλλων μονάδων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας, σε περιοχές ικανοποιητικής πελατειακής βάσης για την εταιρία στην ασφάλιση υγείας. Αναπτυξιακού χαρακτήρα επένδυση ήταν και η εξαγωγή του επιτυχημένου μοντέλου της Anytime στην Κύπρο, όπου δραστηριοποιήθηκε πέρυσι κατά το β’ εξάμηνο.

Διαβάστε  ΜΙΝΕΤΤΑ:Πάνω από 25 εκατ. οι αποζημιώσεις το 2017

Οπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η Interamerican, ακολουθώντας σταθερά πολιτική διανομής με κάθε τρόπο που θα ήθελε να αγοράσει ο πελάτης, ενισχύει την ανάπτυξη όλων των δικτύων της, εξελίσσοντας τους συνεργάτες του εταιρικού δικτύου Agency από πωλητές σε συμβούλους, κερδίζοντας προτίμηση και πιο ισορροπημένο ασφαλιστικό χαρτοφυλάκιο από το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών και ανασχεδιάζοντας την Anytime με γνώμονα μια μοναδική ψηφιακή εμπειρία για τον πελάτη και τις καινοτόμες εφαρμογές τηλεματικής, που αλλάζουν την ασφάλιση αυτοκινήτου. Πέρυσι, η κατανομή της παραγωγής των δικτύων ήταν: 38% από το εταιρικό Agency, 32% από το πρακτορειακό, 20% από τις απευθείας και Anytime πωλήσεις και 10% από λοιπά δίκτυα.

Η εταιρία συνδέει άρρηκτα τη βιώσιμη ανάπτυξή της με την εταιρική υπευθυνότητα, ως πρωτοπόρος στην ασφαλιστική αγορά στη στρατηγικά οργανωμένη δημιουργία αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Το κοινωνικό προϊόν που η Interamerican απέδωσε κατά το 2017, έφθασε στα 173,6 εκατ. ευρώ.

Διαφήμιση