Την καρατόμηση, όπως φημολογούνταν, του διευθύνοντος συμβούλου Ματίας Μίλερ και αντικατάστασή του από τον επικεφαλής επιβατηγών Χέρμπερτ Ντίες, αποφάσισε το εποπτικό συμβούλιο της Volkwagen, σηματοδοτώντας την αλλαγή προτεραιοτήτων.
Ο Ματίας Μίλερ είχε αναλάβει τα ινία της γερμανικής εταιρίας προ τριετίας και μετά την αποκάλυψη του πρώτου σκέλους του σκανδάλου του Dieselgate, η διοικητική, τώρα συμπίπτει με τον σχηματισμό νέας κυβέρνησης και αλλαγές στα καίρια πόστα των υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών.
Στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης ο CEO της Audi, Ρόμπερτ Στάντλερ θα έχει τη γενική ευθύνη των πωλήσεων του ομίλου και ο CEO της Porche, Όλιβερ Μπλουμ, της παραγωγής. Ο Ντίες θα είναι υπεύθυνος και για τον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης, εκτός από τον ρόλο του ως διευθύνοντα σύμβουλου.
Πόσα παίρνουν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου
Παρά το γεγονός ότι η Volkwagen εξακολουθεί να ταλανίζεται και να αναζητά διέξοδο από το dieselgate, το 2017 η ηγετική ομάδα φρόντισε να αυξήσει τα πακέτα αποδοχών της με σκανδαλώδη μάλιστα τρόπο, στη βάση του διπλασιασμού των λειτουργικών κερδών, το 2017 εν συγκρίσει με το 2016.
Παρά το γεγονός οι αυξήσεις ήταν μικρότερες απ’ ότι προέβλεπαν οι εσωτερικοί κανόνες που είχαν εισαχθεί πριν το dieselgate, οι τεράστιες αυξήσεις συνεπάγονται ότι το νέο ανώτατο όριο ύψους 10 εκατ. ευρώ για τον διευθύνοντα σύμβουλο έχει ήδη καλυφθεί- η αμοιβή του Μίλερ, μάλιστα, υπερέβη αυτό το όριο λόγω άλλων παροχών και συνταξιοδοτικών παροχών το βασικό του πακέτο αμοιβών.
Αν και πλέον ακριβοπληρωμένος του 2017 ήταν ο Μίλερ, ο οικονομικός διευθυντής, Φρανκ Βίτερ έλαβε τη μεγαλύετρη αύξηση που φτάνει στο 65%, καθώς οι ετήσιες απολαβές του εκτοξεύθηκαν στα 5 εκατ. από τα 3 εκατ.