Παραγγελία για 20 “πράσινα” πλοία ξηρού φορτίου έδωσε εταιρία του Αλ. Παναγόπουλου

Παραγγελία για 20 “πράσινα” πλοία ξηρού φορτίου έδωσε εταιρία του Αλ. Παναγόπουλου

Δυναμική είσοδο στο “Green shippinh” επιχειρεί η ναυτιλιακή Arista, του εφοπλιστή Αλέξανδρου Παναγόπουλου, καθώς μέσω της θυγατρικής της FORWARD MARITIME GROUP, παρήγγειλε 20 πλοία ξυρού φορτίου τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγροποιημένο LNG.

Όπως αναφέρουν τα media , η FORWARD MARITIME GROUP διαβίβασε εντολή στα ναυπηγεία JIANGSU YANGZIJIANG SHIPBUILDING GROUP για την κατασκευή έως και είκοσι φορτηγών πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου kamsarmax 84.000 dwt τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG. Τα πλοία «FORWARD BULKER 84-LNG» θα παραδοθούν μεταξύ των ετών 2020 -2023 και θα φέρουν το εμπορικό σήμα «FORWARD SHIPS».

Στο πλαίσιο του προγράμματος “Project Forward” επιλέχθηκε ο τύπος του πλοίου Kamsarmax που μειώνει το κόστος μεταφοράς στη θάλασσα, εκσυγχρονίζει τον ναυτιλιακό κλάδο και ορίζει το νέο πρότυπο πλοίου για τους κανόνες εκπομπών του ΙΜΟ για το 2020 και πέραν αυτού.

Διαφήμιση
Διαβάστε  Η Ρωσία βάζει πόδι στο LNG της Νοτίου Κορέας

Η FORWARD MARITIME GROUP INC είναι μια θυγατρική της Arista Group και συμφώνησε με την Yangzijiang Shipbuilding Group να κάνουν αυτό το καινοτόμο σχέδιο στην πραγματικότητα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση

Η Arista Shipping έχει ανακοινώσει την πρωτοβουλία Project Forward, με την Deltamarin, την ABS και την GTT για το σχεδιασμό των φορτηγών ξηρού φορτίου χύδην ώστε να χρησιμοποιούν το LNG ως καύσιμο πλοίων.

Το Project Forward ξεκίνησε τον Μάιο. Σκοπός του είναι να αναπτύξει ένα εμπορικά εφικτό σχεδιασμό για πλοία ξηρού χύδην φορτίου που να έχουν ως καύσιμο το LNG και να συμμορφώνεται με τα πρότυπα εκπομπών SOx εκπομπών NOx Tier III και Marpol Annex VI SOx.

Διαβάστε  Η GEFCO μειώνει σταθερά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα

Η Arista και οι συνεργάτες της βασίζουν το σχεδιασμό της ιδέας στη σειρά Deltamarin B.Delta, κατάλληλη για πλοία των 82.000-210.000 dwt και έχουν χρησιμοποιήσει δεξαμενές LNG μεμβράνης τύπου GTT για συγκράτηση καυσίμων.

Εντούτοις, έχουν επίσης αναπτύξει μια αρθρωτή λύση μετατροπής καυσίμου LNG για να ταιριάζει σε φορτηγά μεταφοράς χύδην φορτίου διαφορετικών μεγεθών.

Το έργο «στοχεύει να γίνει ένα ορόσημο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία και ιδιαίτερα για τους ιδιοκτήτες και τους χειριστές των φορτηγών πλοίων

λέει ο κύριος Αρ. Π. Παναγόπουλος, ενώ συνεχίζει, επισημαίνοντας ότι

“Οι ιδιοκτήτες πρέπει να αποφασίσουν μέσα στα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια εάν το αέριο ως καύσιμο είναι πρακτικό ως μέσο συμμόρφωσης, ως προς πρότυπα εκπομπών, το έργο αυτό θα μας επιτρέψει σε όλους μας να κατανοήσουμε τη σκοπιμότητά του”.

Διαφήμιση