Μετά το Facebook και η Google απαγορεύει τις διαφημίσεις για τα κρυπτονομίσματα και τα σχετικά προϊόντα, αρχής γενομένης από τον Ιούνιο, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Google θα παύσει τις διαφημίσεις για μη ρυθμιζόμενα χρηματοοικονομικά προϊόντα όπως κρυπτονομίσματα, binary options, στοιχηματισμό στο spread κ.α. Παράλληλα, αποκάλυψε ότι αφαίρεσε 3,2 δισ. διαφημίσεις που παραβίαζαν τις διαφημιστικές της πολιτικές το 2017, σχεδόν διπλάσιο αριθμό από αυτόν του 2016.
«Η βελτίωση της εμπειρίας της διαφήμισης ανά το web, είτε μέσω απομάκρυνσης επιβλαβών ή παρεμβατικών διαφημίσεων, θα συνεχίσει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για εμάς»
δήλωσε ο Σκοτ Σπένσερ, στέλεχος της εταιρίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί το Facebook, το οποίο τον Ιανουάριο και το Facebook είχε ανακοινώσει πως θα απαγορεύσει διαφημίσεις που προωθούν χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες που συνδέονται με κρυπτονομίσματα και αρχικές προσφορές νομισμάτων (initial coin offerings)- μια πολιτική που θα εφαρμοζόταν ανά τις πλατφόρμες του, περιλαμβανομένων του ίδιου του Facebook, του Audience Network και του Instagram.
Στο μεταξύ, το YouTube (που υπάγεται επίσης στη Google) θα αρχίσει να προβάλλει αποσπάσματα από άρθρα της Wikipedia και άλλων ιστοσελίδων δίπλα σε κάποια βίντεο εντός λίγων εβδομάδων, καθώς η εταιρία προσπαθεί να αντιμετωπίσει την έξαρση των hoaxes και των θεωριών συνωμοσίας στη δημοφιλή υπηρεσία, όπως είπε η διευθύνουσα σύμβουλος του YouTube, Σούζαν Βότσικι, την Τρίτη.