Κινήσεις περαιτέρω ενδυνάμωσης της Aegean και εδραίωσης της ηγετικής της θέσης στην ελληνική αγορά, αλλά και ένδειξη επέκτασης των δραστηριοτήτων της συνιστούν οι παραγγελίες 50 νέων αεροσκαφών, που ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Δημήτρης Γερογιάννης, μιλώντας στο Bloomberg.
Σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρίας, που δημοσιοποίησε ο επικεφαλής στο Aviation Club στο Λονδίνο, στόχος είναι η αντικατάσταση του γερασμένου στόλου αεροσκαφών Boeing που διαθέτει και η αύξηση της χωρητικότητας, καθώς και η μείωση του κόστους καυσίμων.
Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο Bloomberg, ο Δημήτρης Γερογιάννης, η εταιρία που έχει διπλασιάσει το στόλο της από το 2013, θα επιλέξει μεταξύ των τελευταίων μοντέλων Airbus A320neo και Boeing 737 Max.
«Είμαστε τώρα στο τελευταίο μίλι της διαδικασίας, πραγματικά στις τελευταίες ημέρες»,
δήλωσε ο κ. Γερογιάννης στο Aviation Club στο Λονδίνο.
Τα αεροσκάφη, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν μεταξύ του 2020 και του 2024, θα αντικαταστήσουν τον «γερασμένο» στόλο αεροσκαφών της Airbus και θα αυξήσουν χωρητικότητα.
Η Aegean δήλωσε ότι πιθανότατα θα χρειαστεί 75 αεροπλάνα μέχρι το 2023.
Με το βασικό A320neo να έχει τιμή καταλόγου 110,6 εκατομμυρίων δολαρίων, η εκτιμώμενη πιθανή συμφωνία με την Airbus ανέρχεται στα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο κ. Γερογιάννης δήλωσε ότι δεν υπάρχει άμεση προοπτική να εισέλθει η εταιρεία στην αγορά μακρινών αποστάσεων σε δρομολόγια που εξυπηρετούνταν από την Ολυμπιακή, αν και αυτό ίσως προχωρήσει την επόμενη δεκαετία.
Η μετοχή της Aegean σημειώνει κέρδη 9% από τις αρχές του έτους, συνεχίζοντας το +30% του 2017, με την κεφαλαιοποίηση ανέρχεται, πλέον, στα τα 643 εκατομμύρια ευρώ (790 εκατομμύρια δολάρια).