Πρόστιμο 11,5 εκατ. δολαρίων καλείται να πληρώσει η Citi στη Βρετανία καθώς μετά από έρευνα προέκυψε ότι το 38% των συστάσεων του τμήματος ανάλυσης από το 2011 έως το 2015 ήταν, κατ ουσία παραπλανητικές.
Αν και στη συμφωνία αναφέρεται ο όρος “ανακριβείς” ώστε να αποφευχθούν νέες νομικές περιπέτειες, το τμήμα ανάλυσης της Citi δημοσίευε εσφαλμένες αξιολογήσεις, όπως “αγορά” αντί “πώλησης”, σε χρηματιστές, πελάτες και εποπτικές αρχές στο 38% των μετοχών που κάλυψε.
Τα σφάλματα σε μια ηλεκτρονική τροφοδοσία δεδομένων που παρέχεται σε μια επιχείρηση εκκαθάρισης προκάλεσαν την εσφαλμένη αξιολόγηση, δήλωσε ο Finra. Η Citigroup απέτυχε να διορθώσει τα προβλήματα παρά τις πολυάριθμες κόκκινες σημαίες και δεν κατάφερε να διεξαγάγει επαρκείς ελέγχους για να επαληθεύσει τα δεδομένα αξιολόγησης, δήλωσε ο ρυθμιστής.
“Η εμφάνιση και η χρήση ελλιπών και ανακριβών αξιολογήσεων της έρευνας μπορεί να έχει εκτεταμένες και αρνητικές συνέπειες για τους πελάτες”, δήλωσε στη δήλωση η Susan Schroeder, επικεφαλής της επιβολής του νόμου της Finra. “Ακόμη και όταν αυτές οι ανακρίβειες οφείλονται σε προβλήματα τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιδράσουν γρήγορα για να αντιμετωπίσουν αυτά τα λάθη.”
Η εταιρία συμφώνησε σε συμβιβασμό χωρίς να παραδεχτεί ή να αρνηθεί τις παρατυπίες και θα καταβάλει πρόστιμο ύψους 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ θα παράσχει αποζημίωση 6 εκατομμυρίων δολαρίων σε πελάτες λιανικής.