Περιορισμένη ήταν η μέσω Facebook, προσπάθεια της Ρωσίας να παρέμβει στις διαδικασίες του Brexit, σύμφωνα με την εταιρία, η οποία εντόπισε μόλις τρεις διαφημίσεις που να ταιριάζουν στο προφίλ δράσης και χρηματοδότησης της Μόσχας.
Το Facebook ανακοίνωσε πως οι έρευνές του πάνω στις φερόμενες ρωσικές προσπάθειες επηρεασμού του δημοψηφίσματος για το Brexit έδειξαν πως η όλη σχετική ρωσική δραστηριότητα αντιστοιχούσε σε μόλις τρεις διαφημίσεις.
Η Εκλογική Επιτροπή είχε ζητήσει από τον κολοσσό της κοινωνικής δικτύωσης πληροφορίες σχετικά με πιθανές εμπλοκές στη διαδικασία του δημοψηφίσματος το 2016. Όπως αναφέρει το BBC, το Facebook απάντησε πως οι διαφημίσεις που εντοπίστηκαν είχαν κοστίσει 75 πένες για να δημοσιευτούν και τις είδαν όχι πάνω από 200 χρήστες στη Μ. Βρετανία μέσα σε διάστημα τεσσάρων ετών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Κρεμλίνο έχει κατ επανάληψη απορρίψει τις κατηγορίες περί εμπλοκής υπηρεσιών που πρόσκεινται σε αυτό στην όλη διαδικασία.
Όσον αφορά στο ζήτημα της φερόμενης ρωσικής εμπλοκής στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές, βρέθηκε ότι είχαν δαπανηθεί περίπου 100.000 δολάρια σε 3.000 διαφημίσεις στο Facebook, που προέρχονταν από έναν ρωσικό οργανισμό ονόματι Internet Research Agency.