Νέα σημαντική υποχώρηση σημείωσε η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Τουρκία, ένδειξη της επιδείνωσης της οικονομικής κατάστασηςμ του τεταμένου πολιτικού κλίματος και της ανασφάλειας που έχει εξαπλωθεί σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας λόγω του συνεχιζόμενου πογκρόμ του Ταγίπ Ερντογάν.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η Καταναλωτική Εμπιστοσύνη μειώθηκε σε 65,2 τον Νοέμβριο του 2017 από 67,3 τον προηγούμενο μήνα, καταγράφοντας το χαμηλότερο επίπεδο από τον Δεκέμβριο του 2016.
Η κάμψη οφείλεται στην επιδείνωση των προσδοκιών:
- για τη γενική οικονομική κατάσταση (87,1 από 90,4 τον Οκτώβριο).
- η οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών (84,7 από 87,0) και
- η τάση αποταμίευσης (18,0 από 21,0).
- Εν τω μεταξύ, οι προσδοκίες για την ανεργία παρέμειναν αμετάβλητες στα 70,9.
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Τουρκία ήταν κατά μέσο όρο 75,57 από το 2004 έως το 2017, σημειώνοντας ιστορικό υψηλό 98,68 το Φεβρουάριο του 2004 και ιστορικό χαμηλό το Νοέμβριο του 2008 στα 55,66.